Devetdeset ljudi natančno poustvari spodleteli rop banke, ki se je 26. junija 2006 zgodil v Stockholmu. Ruben Östlund (Višja sila, Kvadrat) je za Incident by a Bank (Händelse vid bank, 2010) prejel zlatega medveda za najboljši kratek film. #FilmNaDan
Švedski režiser Ruben Östlund se je uveljavil kot eden najbolj samosvojih in drznih skandinavskih filmskih ustvarjalcev novega tisočletja. Je neusmiljen raziskovalec človeškega vedenja, znan po pikrem humorju, dolgih posnetkih, pa tudi učinkoviti uporabi računalniških programov za obdelavo slik. V Kinodvoru smo predvajali njegove filme Igra (22. LIFFe), Višja sila in Kvadrat.
Višja sila zaseda 10. mesto na lestvici najbolj gledanih filmov v Kinodvoru.
Premiera filma Kvadrat, september 2017. Obiskovalce smo večkrat izzvali, naj se odločijo, ali ljudem zaupajo ali ne.Premiera filma Kvadrat, september 2017. Obiskovalce smo večkrat izzvali, naj se odločijo, ali ljudem zaupajo ali ne.Premiera filma Kvadrat, september 2017Premiera filma Kvadrat, september 2017
Film provokativnega švedskega režiserja Rubena Östlunda z neprizanesljivim humorjem postavlja pod vprašaj vlogo moškega v sodobni družini. Senzacija festivala v Cannesu in dobitnik velike nagrade žirije v sklopu Posebni pogled.
Provokativna satira švedskega režiserja Rubena Östlunda (Višja sila) preiskuje stanje zaupanja v družbi, ki jo zaznamujeta naraščajoči individualizem in razkroj družbene empatije. Zlata palma v Cannesu in nagrade Evropske filmske akademije za najboljši film, komedijo, režijo, scenarij, igralca in scenografijo. Nominacija za oskarja za najboljši tujejezični film.
Študija najstniškega nasilja, ki temelji na resničnih dogodkih ter se nalašč poigrava z gledalčevimi predsodki in prepričanjem, da se stvari vedno končajo slabo.
Animirana uspešnica, ki gradi mostove med poezijo in filmi studia Ghibli, z očarljivmi vizualijami, ki spominjajo na Beatlesovo Rumeno podmornico. Epska sanjska pustolovščina bo celotno družino odpeljala na nepozabno potovanje.
Veliki poet afriškega filma Abderrahmane Sissako (Čakajoč na srečo) se vrača z melanholično romanco, postavljeno v afriško četrt tretjega največjega kitajskega mesta.
Tankočutna, s soncem obsijana zgodba o otroku, ki išče svoje ime. Prvenec baskovske režiserke je devetletni igralki prinesel nagrado za najboljšo vlogo na lanskem Berlinalu.
Spletna stran uporablja spletne piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.OK