Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:30 (odprto še 06:04, tel: 01 239 22 17).
Animateka 2010

Žirija se predstavlja: Alex Baladi: Frankenstein encore Žirija se predstavlja: Alex Baladi: Frankenstein encore

Alex Baladi / Belgija, Švica / 2009 / 32 min

Frankenstein encore
Belgija/Švica, 2009, Beta SP, 32′, v francoskem jeziku z angleškimi podnapisi

režija Isabelle Nouzha, Alex Baladi
scenarij Alex Baladi
animacija Alex Baladi, Isabelle Nouzha, Dominik Guth
montaža Dominik Guth, Isabelle Nouzha
kameraIsabelle Nouzha, Dominik Guth, Rachel Simoni
zvok Denis Rollet, Anouschka Trocker
glasba Géraldine Schenkel
glasovi Adeline Rosenstein, Isabelle Nouzha, Strike Lucicki, Roger De Moerloose, Dominique Guth, Christophe & Régis Masson, Nathalie Maréchal and Géraldine Schenkel
produkcija PbcPictures, Goûter Raté

Za film Frankenstein Encore je belgijsko-francoska ustvarjalka Isabelle Nouzha združila moči s striparjem Alexom Baladijem, čigar strip Frankenstein encore et toujours predstavlja osnovo za ta kratki film. V njem dve dekleti odkrijeta staro izdajo knjige in svet Frankensteina Mary Shelly spet oživi. Isabelle Nouzha je navdih zanj našla v estetiki zgodnjega nadrealističnega filma, animacije in grozljivk.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

20.000 vrst čebel 20.000 especies de abejas

Estibaliz Urresola Solaguren

sreda, 03. 07. 2024 / 18:15 / Dvorana

Tankočutna, s soncem obsijana zgodba o otroku, ki išče svoje ime. Prvenec baskovske režiserke je devetletni igralki prinesel nagrado za najboljšo vlogo na lanskem Berlinalu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sreda, 03. 07. 2024 / 19:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Motoristi The Bikeriders

Jeff Nichols

sreda, 03. 07. 2024 / 21:30 / Kinodvorišče

Film Jeffa Nicholsa (Zaklonišče, Mud, Loving), navdihnjen s fotografsko študijo chicaških motoristov Dannyja Lyona iz leta 1968, je portret testosteronske, mačistične, z bencinom zapacane in v usnje odete subkulture ameriškega Srednjega zahoda, hkrati pa univerzalna zgodba o iskanju identitete in pripadnosti.