Povezava / Elo / Tie
Alexandra Ramires (Bando à Parte/Providences)
Portugalska, Francija, 2020, 11′
Dva lika z različnima telesnima hibama v medli jasnini najdeta pot drug k drugemu. Drug pred drugim nimata česa skrivati: kar je za enega pomanjkljivost, je za drugega prednost.
Oditi / Gaan / Go
Naomi van Niekerk (Drysfand)
Južna Afrika, 2015, 2’45”
Kratka refleksija na temo prihodov in odhodov, ki je del širšega videodela z naslovom Muzej nestalnosti.
Vsemu lepemu / By alle skone dinge / To All Things Beautifull
Naomi van Niekerk (Drysfand)
Južna Afrika, 2015, 3’02”
Poletite z vrano v Johannesburg.
Glasbeni videospot, ustvarjen z animacijo peska in silhuetami po navdihu pesmi v afrikanščini z naslovom By alle skone dinge.
Običajen otožni ponedeljek / An Ordinary Blue Monday
Naomi van Niekerk (Drysfand)
Južna Afrika, 2016, 4’
Deklica se v ponedeljek zjutraj odpravlja v šolo. V soseski, kjer živi, so nasilje in nesreče del vsakdana.
Moja mama je adijo / My Mamma Is Bossies / My Mum’s Bonkers
Naomi van Niekerk (Drysfand)
Južna Afrika, 2017, 3’22”
Moja mama je adijo. Z enim očesom joče na Puccinija, z drugim me ošteva.
Reflection Typo.
Dahee Jeong (École européenne supérieure de l’image Angoulême-Poitiers)
Francija, 2010, 4’23”
Oblikovanje abecede s telesi.
Črna soba / La Chambre Noire / The Black Room
Dahee Jeong (Ensad – École nationale supérieure des Arts Décoratifs)
Francija, 2011, 3’50”
Protagonist, zaprt v mračno sobo, vsak dan opazuje sončne žarke, ki bodejo skozi okno, in iz omejenega prostora pobegne v brezmejno svobodo.
Drevesni čas / Le temps de l’arbre / The Hours of Tree
Dahee Jeong (Ensad – École nationale supérieure des Arts Décoratifs)
Francija, 2012, 8’20”
Prek opazovanja življenjskega kroga dreves sem razbrala razlike in podobnosti med drevesi in ljudmi. Film prinaša niz zgodb, ki so jih navdihnila ta različna življenja.
One Thousand Buddhas
Dahee Jeong (Indie-AniFest)
Južna Koreja, 2014, 1’08”
Da bi dosegel nirvano, menih v letu dni izrezlja tisoč kipcev Bude.
Mož na stolu / Man on the Chair
Dahee Jeong (Sacrebleu Productions)
Francija, 2014, 6’55”
»Mož na stolu« trpi muke in se spopada z nenehnimi dvomi o lastnem obstoju. Je to samo moja izmišljena slika? Sem morda tudi jaz slika, ki so jo ustvarili drugi?
Praznina / 빈 방 / La Chambre vide / The Empty
Dahee Jeong (Sacrebleu Productions/Between the Pictures)
Francija, Južna Koreja, 2016, 9’27”
Soba ima največ časa.
Jaz imam največ prahu.
21st Jeonju International Film Festival Trailer
Dahee Jeong (Jeonju International Film Festival)
Južna Koreja, 2020, 0’30”
V času, ko je gibanje zaradi pandemije covid-19 mnogim omejeno, upam, da bom s filmi odprla okna od znotraj navzven in tako ustvarila dialog.
Indie-Anifest 2020 Official Trailer
Dahee Jeong (Indie-AniFest)
Južna Koreja, 2020, 0’50”
Kdo si?
Berlin Recyclers
Nikki Schuster (Nikki Schuster/Fiesfilm)
Avstrija, Nemčija, 2012, 6’08”
Berlin – tehno, tlakovci in veliko grafitov. Film Berlin Recyclers s pomočjo eksperimentalne animacije upodobi kulturno, družbeno in urbano tkivo tega mesta. Gledalca odpelje v urbana skrivališča, kjer prebivajo majhna bitja. Ta so ustvarjena digitalno, iz zbranih odpadkov in značilnih lokalnih izdelkov. Rožljanje njihovih okončin sovpada z zvočno podobo Berlina.
Parasit
Nikki Schuster (Nikki Schuster/Fiesfilm)
Avstrija, Nemčija, Argentina, 2013, 7′32”
Hitri posnetek. Kamera zdrvi prek argentinske kamnite puščave do kaktusa in se skozi odprtino požene v notranjost rastline. Tam se odpre pogled na srhljivo vesolje. Žuželke prhutajo z migetajočimi krili, ki podrsavajo drugo ob drugo, nato pa se spremenijo v male drveče sputnike z občutljivimi tipalkami in potopimo se v eno od teh votlih teles.
absent
Nikki Schuster (Nikki Schuster/Fiesfilm)
Avstrija, Nemčija, 2015, 6’33”
Mikroskopski pogled se potopi naravnost v ozke plastične cevi in zaprašene špranje v zidovih izpraznjenih stavb v Španiji, Boliviji, Mehiki, Bosni, Nemčiji in na Hrvaškem. Lesketajoča se svetloba se izmenjuje s črnino skritih kotov sob, polnih ruševin in odpadkov.