V nasprotovanju padcu iranske vlade v letu 1953, podprtem s strani Cie, se sredi prelepega sadovnjaka srečajo usode štirih žensk, ki najdejo neodvisnost, uteho in družbo. Priznana fotografinja Shirin Neshat je v duhu ostre in razkošno posnete filmske refleksije ustvarila svoj režijski prvenec o točki preobrata v zgodovini, ki je vodila k islamski revoluciji in Iranu, kot ga poznamo danes.
Shirin Neshat je v Iranu rojena umetnica, filmska ustvarjalka, katere delo se ukvarja s kompleksnimi družbenimi in religioznimi silami, ki oblikujejo identiteto muslimanskih žensk. Prepoznavnost je dosegla s svojimi portreti žensk – z lepopisom v sklopu serije Alahove ženske. Poleg tega je režirala več video instalacij, med drugim Rapture (1999) in Turbulent (1998); slednji je prejel mednarodno nagrado na 48. beneškem bienalu. Njene samostojne muzejske razstave so bile med drugim prirejene v Whitney Museum, New York; The Museum of Contemporary Arts, Athens; The Serpentine Gallery, London; Stedelijk Museum, Amsterdam; Hamburger Bahnhof, Berlin in Musee d’Art Contemporain de Montreal. Ženske brez moških je njen režijski prvenec na področju igranega filma, za katerega je prejela srebrnega leva na letošnjem 66. beneškem filmskem festivalu.