Danes je blagajna odprta od 13:50 do 20:00 (za danes zaprto).

Zbogom, kraljica Les Adieux à la reine

Benoît Jacquot / Francija, Španija / 2012 / 100 min

Vizualno razkošna kostumska drama, polna dvornih strasti, spremlja zadnje dni brezskrbnosti na dvoru Marije Antoinette, in kaos, ki izbruhne, ko revolucija doseže francosko plemstvo.

režija Benoît Jacquot, scenarij Benoît Jacquot, Gilles Taurand, Chantal Thomas (roman), fotografija Romain Winding, glasba Bruno Coulais, montaža Luc Barnier, Nelly Ollivault, igrajo Diane Kruger (Marija Antoinetta/Marie Antoinette), Léa Seydoux (Sidonie Laborde), Virginie Ledoyen (Gabrielle de Polignac), Xavier Beauvois (Ludvik XVI./Louis XVI), Noémie Lvovsky (ga./Ms. Campan), Michel Robin (Jacob Nicolas Moreau), Julie-Marie Parmentier (Honorine), Lolita Chammah (Louison), Vladimir Consigny (Paolo)

festivali, nagrade Berlinale 2012

IMDb

Vizualno razkošna kostumska drama, polna dvornih strasti, spremlja zadnje dni brezskrbnosti na dvoru Marije Antoinette, in kaos, ki izbruhne, ko revolucija doseže francosko plemstvo.

Julij 1789. Medtem ko se pariške ulice približujejo vrelišču in se na obzorju že kažejo prvi obrisi prihajajoče francoske revolucije, življenje v Versaillesu še naprej poteka brezskrbno kot vedno – kakor da bi bil dvorec odrezan od preostalega sveta. Mlada Sidonie Laborde kraljici, ki jo neizmerno obožuje, prebira knjige, in se trudi kar najbolje izkoristiti vsak intimni trenutek, preživet z ljubo Marijo Antoinetto. Ne zaveda se, da so pred njo le še trije dnevi, ki jih bo lahko preživela ob svoji ljubici, v tem gnezdu pompoznosti, ekstravagance, ležernih igric in luksuza.

»Kot bi v sredini slike kraljica matica iz neznanega razloga začela rušiti ravnovesje in bi se njeno vznemirjenje razneslo po vsem čebelnjaku. Pospešeni dogodki teh štirih dni prikazujejo različne stopnje življenja Marije Antoinette – obdobje nedolžnosti, zatem objestnosti, nato skorajšnje razuzdanosti, ki mu sledi obdobje izjemne spodobnosti. Vsa se prepletajo. Brez opozorila preide iz skrajne objestnosti v neverjetno prodornost in zatem izredno potrtost, kot vreme.« (Benoît Jacquot)

Benoît Jacquot
Rojen leta 1947 v Parizu. Kariero pri filmu je začel kot pomočnik različnih režiserjev, leta 1975 pa je posnel svoj celovečerni prvenec L’Assassin musicien z Anno Karino v glavni vlogi. Od tedaj je zrežiral skoraj trideset filmov, leta 2003 pa tudi opero Werther v londonski Kraljevi operni hiši. Njegov zadnji film Zbogom, kraljica je odprl letošnji Berlinale.

filmografija (izbor)
1976 L’Assassin musicien (The Musician Killer)
1986 Corps et biens
1988 Les mendiants (The Beggars)
1995 La fille seule (A Single Girl)
1997 Le septième ciel (Seventh Heaven)
1997 Marianne
1999 Pas de scandale (Keep It Quiet)
2000 Sade
2002 Adolphe
2006 L’intouchable (The Untouchable)
2009 Villa Amalia
2010 Au fond des bois (Deep in the Woods)
2012 Les Adieux à la reine (Farewell, My Queen/Zbogom, kraljica)

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Brutalist The Brutalist

Brady Corbet

četrtek, 23. 01. 2025 / 16:00 / Dvorana

Monumentalen ep o judovskem arhitektu, ki v času po drugi svetovni vojni spoznava temno plat ameriških sanj. Srebrni lev za najboljšo režijo v Benetkah.

Razprodano

Gram srca Gram srca

Jan Cvitkovič

četrtek, 23. 01. 2025 / 17:30 / Mala dvorana

»Globoko ganljiv dokumentarec, ki surovo in iskreno prikaže težo odvisnosti. Še posebej te zadene, če si sam kdaj občutil to resničnost v družini – pomaga razumeti, sočutiti in videti človeka za odvisnostjo.« – Danijel Toplak, gledalec

Cent’anni Cent’anni

Maja Doroteja Prelog

četrtek, 23. 01. 2025 / 19:15 / Mala dvorana

Snemanje dokumentarnega filma o partnerjevi zmagi nad smrtonosno boleznijo se prevesi v režiserkino odkrivanje nezaceljenih ran njunega dolgoletnega odnosa. Film, ki je med drugim prejel nagrado občinstva za najboljši dokumentarec na festivalu v Trstu, je odprl portoroški Festival slovenskega filma.