Christijevi živijo v Wellington Greenu – slikoviti angleški vasici s cerkvijo, ribnikom in igriščem za kriket. Navzven je g. Christie videti popoln kavalir. Navznoter je sebična, arogantna pošast. Ko na televiziji vsi vidijo posnetek njegovega spolnega odnosa s francoskim mornarjem, se Christijevo življenje za vedno spremeni. Pripravite se na šok. Film vas iz zelenih predmestij popelje v pekel in še dlje.
Novo razkritje provokativnega angleškega režiserja Phila Mulloya je nadaljevanje filma Družina Christie, ki je leta 2006 prejel veliko nagrado OIAF za najboljši celovečerni film. V tem nadaljevanju se težavni g. Christie zaplete v seksualni škandal, saj v javnost pride posnetek, na katerem se predaja strastem s francoskim mornarjem. Oster, intenziven dialog je v celoti predvajan s pomočjo računalniške sinteze govora na osnovi pisnega besedila, s čimer dobimo presenetljivo instinktivno izkušnjo likov, ki so hkrati neprijetni in izjemno zabavni. Mulloy z minimalistično estetiko in otroško barvno paleto ustvari bizarno silhueto seksualne melodrame, ki bo gledalce prikovala na ekran in hkrati zmedla.
Phil Mulloy se je rodil v Wallaseyu v Angliji. Umetniško kariero je začel s študijem slikarstva na univerzi v Ravensbournu (Ravensbourne College of Design and Communication) in kraljevi umetnostni akademiji (Royal College of Art). Leta 1998 je začel eksperimentirati z animacijo.
Brez zadržkov je napadal konservativno senzibilnost ter kritiziral neenakost in lažno dobrohotnost sodobnih življenjskih stilov s pomočjo drastičnih, ikonoklastičnih podob. Zahvaljujoč njegovi ljubezni do absurda in dobro razvitemu smislu za humor prisotnost komičnega v njegovih delih vendarle ni nikoli vprašljiva.
Njegov prvi film Eye of the Storm (1989) je agresiven manifest proti spolnim in družbenih vzorcem obnašanja. Šestdelna serija Cowboys (1991–1992) je doživela opazen odziv doma in v tujini. Mulloy je v žanru vesterna storil korak naprej ter pokazal moški rivalski instinkt in pohlep, ki se stopnjujeta do nasilja. S svojo mojstrovino The Sound of Music (1993), šokantnim in provokativnim prikazom zakoreninjene seksualnosti in politike, ki temelji na razlikovanju med družbenimi sloji in značilnostmi naključne nasilne kulture, se je uveljavil kot mojster groteskne satire. V filmu Ten Commandments (1993–1996) gre Mulloy še korak naprej; tokrat kombinira nadrealistično z družbenim ter tako prikaže boga kot šibkega, indiferentnega in zelo zmotljivega.