Danes je blagajna odprta od 14:00 do 21:30 (odprto še 04:02, tel: 01 239 22 17).

Zahodno od reke Jordan West of the Jordan River

Amos Gitai / Francija, Izrael / 2017 / 84 min / angleščina, arabščina, hebrejščina

Amos Gitai se je po več kot tridesetih letih s kamero vrnil na Zahodni breg, kjer je leta 1982 že posnel kontroverzni dokumentarec Field Diary. Vmes se je podoba Izraela in zasedenih območij korenito spremenila, avtorja pa danes – po umoru Jicaka Rabina leta 1995 in po smrti Jaserja Arafata – zanima predvsem to, ali so se Palestinci in Izraelci še sposobni spraviti in živeti v miru.

Amos Gitai se je po več kot tridesetih letih s kamero vrnil na Zahodni breg, kjer je leta 1982 že posnel kontroverzni dokumentarec Field Diary. Vmes se je podoba Izraela in zasedenih območij korenito spremenila, avtorja pa danes – po umoru Jicaka Rabina leta 1995 in po smrti Jaserja Arafata – zanima predvsem to, ali so se Palestinci in Izraelci še sposobni spraviti in živeti v miru. Rezultati njegove “raziskave” so presenetljivo optimistični, tudi zato ker se pogovarja z lokalnimi prebivalci z obeh strani, ki trdijo, da politikom in skrajnežem na obeh straneh mir ni v interesu. Bolj skeptični so seveda politični analitiki in liberalni lokalni novinarji.

»Film je dnevnik, film ceste. Umor Rabina je uničil vsakršno možnost za neko civilizacijo – vse je bilo razpršeno – zato se sedaj oziramo za drobci. Vsak projekt, vključno z razstavo in knjigo, predstavlja pogled na posledice tega atentata skozi drugačen medij.«
– Amos Gitai

 

Normal
0

21

false
false
false

SL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Navadna tabela”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
mso-bidi-font-size:11.0pt;
font-family:”Times New Roman”,serif;
mso-fareast-language:EN-US;}

Amos Gitai se je po več kot tridesetih letih s kamero vrnil na Zahodni breg, kjer je leta 1982 že posnel kontroverzni dokumentarec Field Diary. Vmes se je podoba Izraela in zasedenih območij korenito spremenila, avtorja pa danes – po umoru Jicaka Rabina leta 1995 in po smrti Jaserja Arafata – zanima predvsem to, ali so se Palestinci in Izraelci še sposobni spraviti in živeti v miru. Rezultati njegove »raziskave« so presenetljivo optimistični, tudi zato ker se pogovarja z lokalnimi prebivalci z obeh strani, ki trdijo, da politikom in skrajnežem na obeh straneh mir ni v interesu. Bolj skeptični so seveda politični analitiki in liberalni lokalni novinarji.

 

»Film je dnevnik, film ceste. Umor Rabina je uničil vsakršno možnost za neko civilizacijo – vse je bilo razpršeno – zato se sedaj oziramo za drobci. Vsak projekt, vključno z razstavo in knjigo, predstavlja pogled na posledice tega atentata skozi drugačen medij.« (Amos Gitai)

 

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

nedelja, 25. 08. 2024 / 17:45 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Za zamudnike / Kinodvor 100!

Šepet nežne ulice If Beale Street Could Talk

Barry Jenkins

nedelja, 25. 08. 2024 / 19:00 / Dvorana

Z oskarjem nagrajeni režiser Barry Jenkins (Mesečina) je s priredbo istoimenskega romana Jamesa Baldwina ustvaril še en pretanjen in presunljiv portret temnopolte Amerike, tokrat umeščen na ulice Harlema sedemdesetih let.

Kneecap Kneecap

Rich Peppiatt

nedelja, 25. 08. 2024 / 21:30 / Dvorana

V predrzni, huronsko smešni biografiji, polni seksa, drog in hip-hopa, člani irske raperske zasedbe Kneecap igrajo same sebe, da bi na svojevrsten način pozvali k zaščiti svojega maternega jezika. Dobitnik nagrade občinstva na festivalu Sundance.