I’m Not a Robot
Sean Buckelew (B&B Pictures)
ZDA, 2019, 01’53”
Hotel sem samo odpreti uporabniški račun, ne pa biti soočen z dejstvom, da je naš strah pred tehnologijo dejansko odraz našega krutega, moralno spornega in nasilnega vedenja.
Velodrool
Sander Joon (Estonian Academy of Arts)
Estonija, 2015, 06’12”
Moški se prijavi na kolesarsko dirko, da bi prišel do cigaret.
Rubicon
Gil Alkabetz (Studio Film Bilder)
Nemčija, 1997, 07’00”
Film poskusi razrešiti klasični miselni oreh: kako spraviti volka, ovco in zelje drugega za drugim čez reko, ne da bi se med seboj pojedli? Razumska rešitev v teoriji deluje, ko dodamo spore iz resničnega življenja, pa je druga zgodba.
Violet
Ryan Ines (Rhode Island School of Design)
ZDA, 2015, 05’56”
Ideja življenja kot videoigrice je že obrabljena, a študentski film Ryana Inesa Violet izstopa s svojim zgoščenim, ekonomičnim in precizno absurdističnim prikazom življenja, izgube in ljubezni.
Plug & Play
Michael Frei (Lucerne University of Applied Sciences and Arts)
Švica, 2013, 06’00”
Film je nastal tako, da sem s kazalcem risal po sledilni ploščici prenosnika.
99cent Pizza
Lucas Ansel (Rhode Island School of Design)
ZDA, 02’25”
Pica za 99 centov – prelepo, da bi bilo res? Pa življenje – tudi prelepo, da bi bilo res?
Sunny Afternoon
Thomas Renolder (neodvisni)
Avstrija, 2012, 06’45”
Film temelji na besedilu pesmi, napisane pred 25 leti, in je sklepno dejanje filmskega projekta, ki se je začel pred 20 leti, ko so nastali prvi scenarij in fotografije za prvi del filma. Ta avtoportret je tudi premislek o času.
Baby, Baby
Aggelos Papantoniou, Nikhil Markale (Gibbon Animation)
Avstralija, 2019, 01’05”
Malčkovo igro prekine telefonski klic.
Things Don’t Fit
Tim Duval (Royal College of Art)
VB, 2013, 06’30”
V mestu se ti lahko zazdi, da nič ni ravno prav veliko in nič ne deluje, kot bi moralo, zato lahko vsakdan postane en sam boj, da najdeš svoje mesto.
Hothouse 5 – Git Gob
Philip Eddols (National Film Board of Canada)
Kanada, 2009, 01’35”
V kratkem animiranem filmu iz serije Hothouse 5 dve bitji premlevata, kaj je luknja. O tem imata različno mnenje. Med razpravo pa se dokopljeta do ideje, ki spremeni svet. Zgodba o čarovniji.
Poni Lesley preživi od sile dan! / Lesley the Pony has an A+ Day
Christian Larrave (Rhode Island School of Design)
ZDA, 2014, 04’08”
Poni Lesley se odpravi na zabavno dogodivščino po Merryvillu, kjer nabira nepozabne spomine v družbi prijatelja Vojvode.
Analni sok / Ketsujiru Juke / Anal Juice
Sawako Kabuki (Tama Art University)
Japonska, 2013, 02’56”
Sanje, ki jih povzroči razhod s fantom.
Enough
Anna Mantzaris (Royal College of Art/Anna Mantzaris)
VB, 2017, 02’29”
Včasih je res preveč, kar je preveč.
Zajtrk na travi / Eine murul / Breakfast on the Grass
Erik Alunurm, Mihkel Reha, Mari-Liis Rebane, Mari Pakkas (Estonian Academy of Arts)
Estonija, 2011, 04’30”
V mojstrovini je 99 odstotkov trdega dela in 1 odstotek talenta.
Ugasnite luči / Kustuta valgus / Switch off the Lights
Priit Parn (Eesti Reklaamfilm)
Estonija, 1988, 00’40”
Bilo je leta 1988, oglas se je imenoval »Ugasnite luči« in je nastal v Talinu. Edini oglas, ki ga je Sovjetska zveza kdaj poslala na tekmovanje v Cannes, je tam osvojil bronastega leva, kar je edina canska nagrada, ki jo je ta država kdaj osvojila. Estonija je bila nekdaj del Sovjetske zveze.
The year was 1988, ad was called “Switch Off the Lights” and it was produced in Tallinn, Estonia. Bronze Lion for the one and only commercial that the U.S.S.R. ever sent to Cannes competition and the one and only prize that this country ever won from Cannes. Estonia was formerly part of the U.S.S.R.