Danny Boyle (Revni milijonar, Trainspotting) je posnel rokenrol komedijo o glasbi, sanjah, prijateljstvu in ljubezni … ki je konec koncev vse, kar potrebuješ.
»Mogoče to ne bi smel biti dejavnik pri vrednotenju filma, a preprosto dejstvo, da poslušamo njihove pesmi; preprost miselni eksperiment pretvarjanja, da jih slišimo prvič, ima svojo težo. /…/ Vse skupaj seveda vodi v kakšen kolosalen cameo nastop (ali več njih) in precej prepričan sem bil, da vem, kaj nas čaka – ampak sem se zmotil. Veliki trenutek je ravno tako sentimentalen in pocukran kot vse drugo. A prvo milijoninko sekunde vas bo res odpihnil s stola.«
– Peter Bradshaw, The Guardian
»Boylova komična fantazija Yesterday /…/ je high-concept film v najboljšem pomenu besede /…/. Najbolj navdušujoče pri njem je pojmovanje umetnika kot arheologa, arhivista, kuratorja in impresarija izgubljenih ali zanemarjenih zgodovinskih zakladov /…/. Film ujame občutek, da so slednji najpomembnejša umetnost na svetu in da bi morala biti naša osebna misija pokloniti jim pozornost in ljubezen, ki si jo zaslužijo. /…/ V času, ko fizične medije izpodriva streaming in ko poplava rock dokumentarcev in praznovanj obletnic vzbuja nekakšen občutek prihajajoče katastrofe /…/, je film tudi zgodba o odpovedi sistema /…/, katerega posledica je kolosalna izguba kulturnega spomina. Yesterday je pod vso komedijo grozljivka o resnični katastrofi, ki se dogaja pred našimi očmi.«
– Richard Brody, The New Yorker
»Boyle je bil vedno mojster v uporabi glasbe. Preproste točke, večinoma odpete ob kitari, so brez izjeme odlične: spomnijo nas, kako imamo radi Beatle (yeah, yeah, yeah) in kako bi pogrešali njihovo glasbo. /…/ Pod vso nostalgijo pa najdemo – če malo pozorneje pogledamo – sporočilo, da je glasba tista, ki je pomembna. In o tem je vedno vredno peti.«
– Helen O’Hara, Empire
»Lahen poletni vetrc eskapistične zabave /…/«
– Peter Travers, Rolling Stone