Danes je blagajna odprta od 15:00 do 20:15 (odpre se čez 08:17).

Wakolda Wakolda

Lucia Puenzo / Španija, Argentina, Norveška, Francija / 2013 / 93 min

Napeta drama skozi uganko skrivnostnega zdravnika problematizira odločitev argentinske vlade, da po koncu druge svetovne vojne ponudi dom številnim nacistom.

režija Lucia Puenzo, scenarij Lucia Puenzo, fotografija Nicolas Puenzo, glasba Andres Goldstein, Daniel Tarrab, montaža Hugo Primero, igrajo Natalia Oreiro (Eva), Alex Brendemühl (Josef Mengele), Diego Peretti (Enzo), Elena Roger (Nora Edloc), Guillermo Pfening (Klaus), Ana Pauls (sestra/nurse), Florencia Bado (Lilith), Alan Daicz (Tomás), Juani Martinez (Otto), Abril Braunstein (Ailin)

 

festivali, nagrade Cannes 2013 – Poseben pogled

IMDb

Napeta drama skozi uganko skrivnostnega zdravnika problematizira odločitev argentinske vlade, da po koncu druge svetovne vojne ponudi dom številnim nacistom.

Patagonija leta 1960. Nemški zdravnik spozna argentinsko družino in ji sledi v Bariloche, kjer nameravajo Eva, Enzo in njuni trije otroci odpreti počitniško hišo ob jezeru Nahuel Huapi. Družina, ki je videti kot iz kataloga, v skrivnostnem zdravniku znova prebudi obsedenost s čistostjo in popolnostjo. Njegove misli še posebej okupira dvanajstletna Lilith, deklica, za katero doktor meni, da je premajhna za svojo starost. Družina, ki ne pozna njegove prave identitete, zdravnika sprejme kot prvega gosta. Sčasoma s karizmo, uglajenim vedenjem, znanjem in denarjem vsem zleze pod kožo. Vse dokler ne ugotovijo, da živijo z enim največjih zločincev vseh časov …

»Skorajda vse leto sem pisala scenarij za film Wakolda, ki je bil posnet po mojem istoimenskem romanu, in prodirala v kompleksne razloge, zaradi katerih je argentinska vlada odprla vrata številnim nacistom, celo sprejela zakon, ki jim je dovoljeval uporabo pravih imen. Celotna mesta – kot je Bariloche – so jih sprejela z odprtimi rokami … Zakaj so bile stotine argentinskih družin tem možem zaveznice?«
– Lucia Puenzo

Lucia Puenzo
Rojena leta 1976 v Buenos Airesu, Argentina. Študirala je književnost, film in gledališče ter po diplomi objavila tri romane. S celovečernim prvencem XXY je na festivalu v Cannesu leta 2007 osvojila veliko nagradov kritikov, njen drugi film Otrok riba pa je dve leti pozneje odprl sklop Panorama na Berlinalu. Wakolda je njen tretji celovečerec.

filmografija (izbor)
2004 Los invisibles (kratki)
2007 XXY
2009 El niño pez (The Fish Child/Otrok riba)
2010 Más adelante (kratki)
2013 Wakolda

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Brutalist The Brutalist

Brady Corbet

četrtek, 23. 01. 2025 / 16:00 / Dvorana

Monumentalen ep o judovskem arhitektu, ki v času po drugi svetovni vojni spoznava temno plat ameriških sanj. Srebrni lev za najboljšo režijo v Benetkah.

Razprodano

Gram srca Gram srca

Jan Cvitkovič

četrtek, 23. 01. 2025 / 17:30 / Mala dvorana

»Globoko ganljiv dokumentarec, ki surovo in iskreno prikaže težo odvisnosti. Še posebej te zadene, če si sam kdaj občutil to resničnost v družini – pomaga razumeti, sočutiti in videti človeka za odvisnostjo.« – Danijel Toplak, gledalec

Cent’anni Cent’anni

Maja Doroteja Prelog

četrtek, 23. 01. 2025 / 19:15 / Mala dvorana

Snemanje dokumentarnega filma o partnerjevi zmagi nad smrtonosno boleznijo se prevesi v režiserkino odkrivanje nezaceljenih ran njunega dolgoletnega odnosa. Film, ki je med drugim prejel nagrado občinstva za najboljši dokumentarec na festivalu v Trstu, je odprl portoroški Festival slovenskega filma.