zgodba
Baby, virtuozni voznik, mojster spektakularnih pobegov, ki v ritmu skrbno izbranih komadov s svojega iPoda prevaža lopove s prizorišč zločina, sreča dekle svojih sanj. A če želi za vedno zapustiti svet kriminala, mora za svojega šefa opraviti še zadnji posel. Tri nominacije za oskarja.
kritike
»That’s my Baby! /…/ Če bi posneli še sto nadaljevanj Hitrih in drznih ter vanje vključili na desetine novih, divjih, odbitih, vražjih, karizmatičnih šoferjev, ne bi prišli do Babyja, alias Baby Driverja. Ne, Baby ne bi bil zadnji, ki bi jim padel na pamet, ampak jim sploh ne bi padel na pamet. Nikoli. /…/ Baby je Billy Elliot, ki pade v Posel v Italiji, ultrakinetični romantik, ki ujame Peklenski val, a ima še vedno dovolj časa, da vpraša: Bi kdo kavo? Baby, kustos popa, ki bi se Tarantinovim Mestnim psom podal tako dobro kot Gunnovim Varuhom galaksije, počne to, kar je v Peckinpahovem Pobegu počel Steve McQueen, v Winding Refnovi Vožnji Ryan Gosling, v Hillovem Vozniku pa Ryan O’Neal /…/. Con gusto.« ZA+
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»Najboljši film leta je popkorn triler, umetniški film in avtomobilska klasika /…/. Ob gledanju zvezdniškega nastopa Ansela Elgorta sem se počutil, kot da bi prvič videl Johna Travolto v Vročici sobotne noči.«
– John Waters, Najboljši filmi leta 2017, Artforum
»To je resnično popoln poletni film. Ima vse: napetost, humor, seks, nenehno akcijo, ubijalski soundtrack, sijajen nastop Ansela Elgorta ter režiserja, ki te zna spraviti ob sapo. /…/ Pripnite si pasove!«
– Peter Travers, Rolling Stone
»Zamislite si Američana v Parizu, ki sreča Francosko zvezo, ali pa Voznika Walterja Hilla v priredbi Baza Luhrmanna – film je čisto zares tako zabaven.«
– Mark Kermode, The Observer