zgodba
Dvajsetletna pianistka Alma se sredi priprav na sprejemne izpite za losangeleško filharmonijo odpravi v hišo pokojnega dedka. Tam jo čaka dedkovo sporočilo: »Edina si, ki veš, kaj je dobro zate, in sama se odločaj zase.« V posnetku ji predstavi posebno prijateljico, snežno volkuljo, ki se rada sprehaja v bližini, in kmalu zatem volkulja prinese Almi svojega mladička naravnost v hišo. Medtem se po letalski nesreči sredi gozda pri dedkovi hiši znajde še levji mladič. Volkulja ga vzame za svojega in mladička odraščata kot brata – v Almini hiši! Alma volka poimenuje Mozart, leva pa Dreamer. Vse bi bilo idilično, če ne bi bil lev namenjen cirkusu, volk pa znanstveniku, ki želi ohraniti redko polarno podvrsto … Bo Almi uspelo obdržati oba živalska prijatelja in ju zaščititi?
zanimivosti
Ideja za film Volk in lev se je rodila med snemanjem filma Mia in beli lev; oba filma je zasnovala in posnela ista ekipa.
Režiser je k sodelovanju povabil več biologov, strokovnjakov za volkove in leve. Glavni sodelavec je bil Andrew Simpson, specialist za pse in volkove ter sodelavec pri številnih filmih (Igra prestolov, Povratnik).
Na snemanju so sodelovali štirje volkovi in dva leva. Med njimi sta tudi Walter in Paddington, ki sta odigrala večino prizorov Mozarta in Dreamerja. Walter in Paddington sta se med snemanjem zares spoprijateljila – in kar je še bolj nenavadno, drug od drugega sta se učila spretnosti, ki pritičejo eni živalski vrsti. Lev se je tako naučil kopati luknje.
Po snemanju filma bi morali volkovi ostati v Kanadi, leve pa bi premestili v Južno Afriko. Ker pa so se živali spoprijateljile, je bil načrt spremenjen: volkovi in levi zdaj skupaj živijo v naravnem rezervatu v Kanadi, v oskrbi Andrewa Simpsona.
o avtorju
Gilles de Maistre je francoski scenarist, režiser, producent, sprva novinar. Od leta 1985 je posnel več kot sto televizijskih oddaj in dokumentarcev. Je avtor celovečerca Prvi jok in televizijske serije V porodnišnici. Njegov prvi celovečerni igrani film Killer Kid je bil prikazan v uradni konkurenci na canskem festivalu. Režiserja zanimajo zlasti vezi med človekom in naravo, čemur sta posvečena tudi zadnja celovečerna filma, Mia in beli lev ter Volk in lev.