Šiori, privlačno mlado dekle z zelo živahnim spolnim življenjem, dela v kavarni. Nekega popoldneva s kolesom prekriža pot moškemu, ki vleče voz. Izkaže se, da je moški znani dramatik Kosuke, ki živi v koči sredi gora. Kot ji pojasni, se je iz civilizacije umaknil z željo, da pobegne pred preteklostjo. A po naključnem srečanju je Kosukejeve samote konec, saj se znajde v Šiorijini mreži seksualnih fantazij …
»Za svobodno ustvarjanje moraš velikokrat snemati z nizkim proračunom. Zato se pogosto poskušam domisliti zasnov, ki vsebujejo samo lik ali dva. Drug razlog je, ko upodabljaš medčloveške odnose, se lahko tega lotiš s čustvenega vidika, in včasih, ko vključiš igre moči v razmerjih, je eden od njiju avtoritarna figura, nekako manipulativna … nekakšno sadomazohistično razmerje. Po eni strani so to osebne in intimne zgodbe med dvema, po drugi pa lahko skozi ta mikrokozmos razširijo perspektivo in vpletejo družbena vprašanja. Tako nenadoma drobna zgodba postane nekaj, kar govori o celotni družbi in njenem delovanju.«
(Akihiko Shiota)
Akihiko Shiota
Rojen v Kjotu na Japonskem. Med študijem na univerzi Rikkyo je s Kiyoshijem Kurosawo in Kunitoshijem Mando snemal filme z 8-milimetrsko kamero. Nato je študiral scenaristiko pod mentorstvom Atsushija Yamatoye. Konec devetdesetih je z uvrstitvijo filmov Dokomademo ikô in Gekkô no sasayaki na mednarodne festivale pritegnil pozornost širše filmske javnosti.