zgodba
Še eno dolgočasno predmestje v osrčju Amerike. Uporniški punk roker Simon (Kyle Gallner), ki sem in tja rad podtakne kakšen požar, se na begu pred policijo zateče v spalnico sramežljive najstnice Patty (Emily Skeggs). Patty ne ve, da je Simon maskirani pevec njenega najljubšega garažnega benda. In Simon ne ve, da je predmet vseh njenih burnih fantazij. Večerja po ameriško je eden tistih, ki jih ne delajo več: avtentičen ameriški indie iz stare šole 90. let. Smešen, ne da bi se naprezal. Pameten, ne da bi bil pretenciozen. Antiromantičen, a hudičevo seksi. Dobitnik nagrade občinstva na festivalu fantastičnega filma v Neuchâtelu in nagrade Rebel with a Cause na festivalu Black Nights v Talinu.
iz prve roke
“Večerja po ameriško je moje ljubezensko pismo punk sceni zgodnjih 90. let iz Lincolna v Nebraski, kjer sem se kalil. Odraščal sem med igranjem v bendih in dober del dveh desetletij koncertiral po kleteh, stanovanjih in garažah. DIY etika, ki so mi jo vsadile te izkušnje, napaja moj ustvarjalni proces in pristop k snemanju filmov. /…/ Srčika tega filma je odpadniška ljubezenska zgodba dveh zelo različnih likov, ki sta vsak po svoje marginalizirana izobčenca.”
– Adam Rehmeier
kritike
“Razuzdana mešanica anarhičnega humorja in odpadniške romance. /…/ DNK Rehmeierjeve neotesane, a prikupne Večerje po ameriško vsebuje sledi filmov Repo Man, Napoleon Dynamite in drugih (bodisi dejansko ali zgolj filozofsko) punk-rokerskih kultnih komedij. /…/ In kar je najboljše, Kyle Gallner je s svojo bombastično predstavo ustvaril filmski lik, ki bo za majhno, a strastno skupino navdušencev bržkone postal najljubši vseh časov. Zvezda je rojena, kot pravijo.”
– Dennis Harvey, Variety
“Neznansko sem se zabaval ob Večerji po ameriško, ki bi v rokah pravega distributerja prav lahko postala kultna uspešnica. Film poseduje nekakšno pristno prisrčnost, nasmeh, ki se skriva za porogljivim sarkazmom. Če torej iščete romantično komedijo o dveh čudakih in odpadnikih, po možnosti ob zvokih punk rock glasbe, boste krožnik s to Večerjo pomazali do čistega. To je film, na kakršnega bi bil ponosen še Johnny Depp iz zlatih časov filma Cmera.”
– Jeff Sneider, Collider