V žarišču, poklon raziskovalnemu novinarstvu ter prejemnik oskarja za najboljši film in najboljši scenarij, pripoveduje resnično zgodbo o skupini novinarjev časopisa The Boston Globe, ki so leta 2002 razkrili množično spolno zlorabo otrok v katoliški cerkvi.
kritike
»Preiskava o zlorabi in zaroti je bila napeta, labirintna in precizna, takšen pa je tudi film V žarišču – triler, ki niti za trenutek ne podceni tega, za kar mi, ki smo videli dokumentarca Vsega hudega nas reši in Mea Maxima Culpa, že od začetka vemo, da je res.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina
»/…/ mojstrsko narejen, fino uglašen proceduralni film, ki si zasluži, da ga omenimo v isti sapi z njegovim čislanim predhodnikom [Vsi predsednikovi možje].«
– Matthew Taylor, Sight & Sound
»V žarišču je napeta detektivska zgodba in novinarska drama najvišjega reda, resen proceduralni film, ki se poskuša soočiti z zlom brez senzacionalizma. /…/ Novinarje v filmih običajno prikazujejo kot idealiste ali cinike, križarje ali parazite. Resničnost je mnogo manj črno-bela: V žarišču jo uspe prikazati bolje kot katerikoli film, ki mi pride na misel.«
– A.O. Scott, The New York Times
»V žarišču spaja živahen tempo in suspenz proceduralnega filma s poučnostjo prvovrstnega družbenega romana. /…/ kot kompaktna, z adrenalinom nabita različica dokumentarca Freda Wisemana.«
– Michael Sragow, Film Comment
»V žarišču sodi med tiste vrste inteligentnih in trdno zgrajenih ameriških dram, kakršnih danes preprosto ne delajo več.«
– David Fear, Rolling Stone
»/…/ filmski ekvivalent branju posebno razburljivega članka v The New Yorkerju: neusmiljeno podroben, precizen in zanimiv, a nikoli nesramen ali melodramatičen.«
– Dave Calhoun, Time Out
»Film ni toliko elegija za umetnostjo in obrtjo časnikarstva kot bojni klic. Če novinarstvo zares umira, kako je potem mogoče, da je navdihnilo umetniško delo, ki je tako polno življenja? Čeprav je film V žarišču umeščen v leti 2001 in 2002 – tako rekoč daljno preteklost v žalostni nedavni zgodovini časopisov – deluje brezčasno in obenem sodobno; to je spretno zasnovan film, ki bi bil lahko narejen kadarkoli, hkrati pa se zdi kot ustvarjen za današnji čas.«
– Stephanie Zacharek, The Village Voice