Korpus Grotesk
Nik Thoenen (nik thoenen), Avstrija/Austria, 2013, DCP, 0’23”
Pri prenosu črkovne vrste z osvetlitvijo filma ali tiskarske plošče se razkrijejo nepravilnosti in neostrine. Animacija Korpus Grotesk se sklicuje na to tehnologijo prenosa, film uporablja kot svoj prenosni medij, svetlobo pa za upodobitev ter se tako na svojevrsten način priklanja kinematografski tehnologiji reprodukcije.
My Name Is Boffer Bings
László Csáki (Hipocaloric Group/Umbrella), Madžarska/Hungary, 2012, 35mm, 19’50”
Nekatere stvari je najbolje zadržati zase in bi morale vselej ostati skrite. Film je animacija s kredo, ustvarjena po predlogi kratke zgodbe Ambrosa Biercea; triler za današnjega človeka s sodobno različico brezčasne zgodbe o pohlepu in obsedenosti s črnim humorjem.
Princ Ki-Ki-Do in sto nesrečnih gobic (Prince Ki-Ki-Do, One Hundred Unhappy Mushrooms)
Grega Mastnak (OZOR, zavod za gibljive slike), Slovenija/Slovenia, 2013, HD, 3’51”
Sredi temnega gozda na vrhu kamnitega stolpa živi majhen piščanček. To je Princ Ki-Ki-Do, neustrašni borec za pravice prebivalcev gozda. Ob jutranjem čaju zasliši obupan jok. Ki-Ki-Do in njegova prijatelja tigrasta komarja Tine in Bine odletijo na pomoč. Objestna svinja Rozi divja po gozdu in prevrača gobice. Druščina v bliskoviti akciji reši vseh sto gobic.
Planets
Igor Imhoff (Igor Imhoff), Italija/Italy, 2012, HD, 9’11”
Zgodba o izletu med planeti. Deček in deklica se igrata, dokler ju ne prevzamejo zakonitosti vesolja.
Dipendenza
Panna Horváth-Molnár, Virág Zomborácz (azt-media/MoME Budapest), Madžarska/Hungary, 2012, HD, 12’50”
Grotesken animirani film brez dialogov o hrustu preproste pameti po imenu Bubu, ki dela na ribji tržnici in je kot kužek zaljubljen v na videz krhko, a odločno sodelavko Angelo. Nekoč se na živahni tržnici pojavi mišičast tujec, čedni Tulip, ki postavi bizarno harmonijo para na glavo.
Gumb (Saga)
Ieva Miškinytė (Vilanimos filmų studija), Litva/Lithuania, 2012, HD, 5’48”
Zgodba o izgubljenem in najdenem, o ljudeh in gumbih ter nevidnih nitih, ki jih povezujejo.
Rabbitland
Ana Nedeljković, Nikola Majdak Jr. (Baš Čelik/Arhitel), Srbija/Serbia, 2012, DCP, 7’20”
Neumnejši od Telebajskov, bolj absurdni od Sponge Boba, srečnejši od Barbie – Topoglavi zajci predstavljajo doslej najpopolnejšo stopnjo evolucije. Prepoznamo jih po luknji v glavi na mestu, kjer bi morali biti možgani, živo rožnati barvi in poblaznelih očeh. Njihova inteligenca nikoli ni ovira, saj nižjega kvocienta v zgodovini še niso namerili. Zajci so srečni.
Ziegenort
Tomasz Popakul (NoLabel), Poljska/Poland, 2013, DCP, 19’30”
Fish Boy je najstnik, ki se spopada s tegobami odraščanja. Njegove težave so še posebej hude, ker je drugačen: pol deček, pol riba. Fantova drama se odvija v na videz idilični ribiški vasici, kjer ga želi oče napraviti za ribiča.