III
Marta Pajek (Animoon)
Poljska, 2018, digital, 12′
Moški in ženska se spoznata v čakalnici in se nemudoma zbližata. Začneta igro, ki postaja čedalje bolj surova. Njuna obraza spominjata na maski, oblike počasi začnejo razpadati. Telesi se oblikujeta kot glina, objemata se do meje nemogočega.
Sounds Good
Sander Joon (Estonian Academy of Arts/The Animation Workshop/Bop!)
Estonija, Danska, 2018, digital, 9’45”
Mikroman na svojem potovanju skuša posneti zvok gob.
Ceva
Paul Mureşan (Safe Frame/Maur Film)
Romunija, Češka, 2018, digital, 8’50”
Vse, čemur se je v življenju mogoče izogniti, utegne postati gradnik posmrtnega življenja. Treba se je soočiti s strahovi in srečati s svojo senco.
Not My Type
Gerd Gockell (Schattenkabientt/Anigraf)
Švica, Nemčija, 2017, digital, 3’01”
Eksperimentalni animirani film o zgodovini tipografije, tiskanih medijih in komarju, ki na lastni koži občuti Shakespearov znameniti citat.
Animateur
Alexander Gratzer (Alexander Gratzer/MOME)
Avstrija, Madžarska, 2017, digital, 4’03”
Film nas odpelje v majhen rajski svet bazena, ki se nahaja sredi puščave, in se vpraša: Kaj počne animator, kadar ni nikogar, ki bi želel biti animiran?
The Juggler
Skirmanta Jakaitė (Art Shot/Tripode Productions/Perspective Films)
Litva, Francija, 2018, digital, 11’05”
Druga plat življenja – tista strašljiva, nepoznana plat, ki je nikdar zares ne razumemo, čeprav se zavedamo, da obstaja, da je nekje v bližini, čisto blizu.
Obrazec B16 / Образец Б16
Ivan Ivanovski (Veda Film)
Makedonija, 2018, digital, 8’05”
Obrazec B16 je film o človeku, ki dobi najmanjši kos pogače. Glavni junak, ujet v birokratski labirint, doživi vrsto absurdnih zapletov, in čeprav sledi vnaprej začrtanim korakom, se navsezadnje znajde tam, kjer je začel.
Colaholic
Marcin Podolec (Yellow Tapir Films)
Poljska, 2018, digital, 11′
Dokumentarec, romantična komedija in spomini človeka, ki popije odločno preveč sodavice.