Fuga za čelo, trobento in krajino (Fuga na wiolonczelę, trąbkę i pejzaż)
Jerzy Kucia (Jerzy Kucia – Produkcja Filmów)
Poljska, 2014, DCP, 17’30”
Jerzy Kucia se po trinajstih letih tišine vrača z meditativno zgodbo v obliki poetičnega filma, ki temelji na odnosu med podobami in glasbo. Film s spominjanjem dogodkov, ki so se odvili na nekem mestu, prikaže proces vzbujanja občutij in iskanja specifik te krajine.
Aubade
Mauro Carraro (Nadasdy Film)
Švica, 2014, DCP, 6’00”
Nad Ženevskim jezerom se dviga črno sonce. Plavalci in ptice v nadrealističnem prizoru protisvetlobe ob hipnotizirajoči glasbi čelista spremljajo predstavo, ki jo uprizori zora.
Kurgan
Igor Imhoff (Igor Imhoff)
Italija, 2013, HD, 5’04”
Kurgan pomeni grob. In namerno hiperrealistični prizor, ustvarjen v tehniki 3D, v resnici preveva mrtvaško občutje. V tem okviru se pojavita dva lika, duhova, ali bolje rečeno podobi, ki se takoj zapleteta v boj do zadnjega delca.
Kopališče (Łażnia)
Tomek Ducki (Studio Miniatur Filmowych/Peek&Boo)
Poljska / Velika Britanija, 2013, HD, 4′
V kopališču se pri redni uri plavanja srečata stari kopalki. Tokrat se potopita globlje kot običajno. Kopališče je kratki film o dinamiki življenja na temelju dualistične filozofije, ki nenehno prehaja med dvema poloma: domišljijo in resničnostjo, življenjem in smrtjo, telesom in zavestjo, preteklostjo in prihodnostjo.
Na drugi strani gozda (Teisel pool metsa)
Anu-Laura Tuttelberg (Nukufilm/Anu-Laura Tuttelberg/Estonian Academy of the Arts), Estonija, 2014, DCP, 10’09”
Pravljica svetlobe, čarobnosti in nostalgije. Glinena lutka se zbudi v okolju, ki preraste v nadrealističen svet v nenehnem toku sprememb. Ker je film posnet v naravni svetlobi, vidne spremembe dnevne svetlobe v njem poudarijo minevanje časa.
Lakota (Glad)
Petra Zlonoga (Bonobostudio)
Hrvaška, 2014, DCP, 6’09”
Vse, kar živi, je lačno; seme je lačno svetlobe, ptica je lačna leta, človek je lačen dotika drugega. Seme hrepenenja zraste v to, kar nas hrani.
Neevklidska geometrija (Neeuklidinė geometrija)
Skirmanta Jakaitė, Solveiga Masteikaitė (Nerutina)
Litva, 2013, DCP, 11′
Film govori o zakonih ljubezni, ki so preprosti kot osnove aritmetike, kadar smo zaljubljeni, a nedoumljivi in nerazložljivi, ko to čustvo mine. O logiki srca, ki nima nič skupnega z vsakdanjo logiko, tako kot neevklidska geometrija ovrže in preseže evklidsko.
Sv. Ladislav proti sv. Mariji Egipčanski (San Laszlo contro Santa Maria Egiziaca)
Magda Guidi (Magda Guidi)
Italija, 2014, DCP, 2’45”
Apokaliptična bitka sestradanih pošasti, svetnikov B-kategorije, pokvarjenih prijateljev, nesposobnih božanstev, obujenih punkrokerjev.
Ples sv. Ladislava.
Udarci in klofute.
Črno seme (Must Seeme)
Francesco Rosso (Estonian Academy of Arts)
Estonija, 2014, DCP, 6’45”
Sibirski mož srednjih let živi v prepišni stepi, ko mu življenje obrne na glavo nenavadni obiskovalec.
Absurd in realizem se srečata v mali leseni koči, kjer ni prostora za upanje.
Simulacra
Ivana Bošnjak, Thomas Johnson (Bonobostudio)
Hrvaška, 2014, DCP, 8’40’
Katera podoba je resnična – tista, ki zre v nas iz ogledala, ali tista, ki stoji pred njim? Na hodnikih, polnih iluzij, s simulakrom za zrcalom, on ugotavlja, ali gleda neznanca ali skriti del sebe.