Sweetie Pie
Claudia Röthlin, Yves Gutjahr (Tiny Giant Animation)
Švica, 2018, 2’15”
Sweetie Pie je prvi pes v zgodovini, ki se poteguje za olimpijsko zlato v smučarskih skokih. Bo kos temu pritisku?
Orpheus
Priit Tender (Eesti Joonisfilm)
Estonija, 2019, 12’45”
Orfej s svojo glasbo očara vse in vsakogar, celo živali in rastline. Njegova pesem ima celo táko moč, da reši njegovo ljubljeno Evridiko iz podzemlja – a pod enim pogojem: dokler Orfej ne prestopi praga dežele živih, se ne sme obrniti, da bi videl, ali mu ljubljena zares sledi.
Story
Jolanta Bańkowska (Munk Studio – Polish Filmmakers Association/Letko)
Poljska, 2019, 4’45”
V dobi vseprisotne tehnologije, kjer se virtualno staplja z realnim, dekle opazuje svet skozi platformo družbenega omrežja.
Prihaja povodenj / The Flood is Coming
Gabriel Böhmer (Rational Vagabund)
Švica, VB, 2018, 9’03”
Gozdni samotar se pripravlja na povodenj, vendar ga pri tem moti glasni sosed – ki je pravzaprav njegovo levo oko. Sledi meditacija na temo tesnobe, spojena s potencialnimi posledicami obsedenosti. Film se ukvarja z naraščajočo zaskrbljenostjo nad stanjem okolja in z našim mestom v njem.
Dež / Deszcz / Rain
Piotr Milczarek (Fumi Studio)
Poljska, 2019, 5′
Dež je preprost animirani film o kolektivni zavesti. Njegovo sporočilo: kadar ne prevzemamo odgovornosti za svoja dejanja, začnemo lahkomiselno slediti množici, to pa lahko privede do tragedije. Prikazuje boj posameznika proti kolektivni hipnozi ter posledice za posameznika in množico.
Mačka je vedno ženska / Mačka je uvijek ženska / A Cat Is Always Female
Martina Meštrović, Tanja Vujasinović (Kreativni sindikat)
Hrvaška, 2019, 15’43”
Ustvarjalci filma se skozi prizmo feminizma poklonijo svoji profesorici Mariji Ujević Galetović, eni najpomembnejših hrvaških kipark. Marijino življenjsko zgodbo in nazore predstavijo s prepletom videoposnetkov in animacije njenih ženstvenih skulptur.
Motivi / Motivi / Themes
Danijel Žeželj (Zagreb Film)
Hrvaška, 2019, 6’30”
Animirano popotovanje po motivih iz sveta umetnosti, opremljeno z enciklopedičnimi definicijami. A kar je videti kot poučna predstavitev zahodnega figurativnega slikarstva, je pravzaprav vidno-slušna sekvenca o begu pred vojno in poskusu vstopa v Evropo. Potovanje skozi humanistično tradicijo evropskega slikarstva trči ob resnično tragedijo sodobnih migracij.
Toomas pod dolino divjih volkov / Toomas teispool metsikute huntide orgu / Toomas Beneath the Valley of the Wild Wolves
Chintis Lundgren (Chintis Lundgreni Animatsioonstuudio/Adriatic Animation/Miyu Productions)
Estonija, Hrvaška, Francija, 2019, 18′
Ko mlad, privlačen volk Toomas izgubi dobro plačano službo inženirja, mu ne preostane drugega, kot da začne služiti družinski kruh kot žigolo. Svoj novi poklic prikriva pred nosečo ženo Viivi, a tudi ona ima skrivnost: udeležuje se seminarja opolnomočenja žensk, ki vključuje moške sužnje. Ko Toomas dobi vlogo v seksploatacijskem filmu, se skrivalnice zelo zapletejo.