Film, ki so ga delno navdihnila avtoričina popotovanja z očetom, je zgodba o Johnnyju Marcu, igralcu, ki se predaja zvezdniškim ekscesom. Popolnoma nepovezan z resničnim življenjem plava s tokom – dokler ga nekega dne ne preseneti obisk enajstletne hčerke Cleo, ki ga prisili, da se »zbudi«.
Sofia Coppola (Izgubljeno s prevodom) predstavlja z zlatim beneškim levom nagrajeni minimalistični portret sodobnega Los Angelesa in bede zvezdništva.
»Tam nekje je počasen, liričen, minimalističen film, ki se ne trudi ugajati širšim množicam z odvečnimi govorancami, lažnim moraliziranjem (z likom Johnnyja kljub njegovi bedi sočustvujemo) ali kičem hollywoodskih blockbusterjev. Rezultat je eden najbolj pristnih in realističnih filmov, prav mogoče tudi eden najbolj verodostojnih prikazov sodobnega Los Angelesa …«
– Kaja Sajovic, MMC RTV SLO
»V tem umerjenem, minimalističnem portretu pregorele filmske zvezde vselej prodorna scenaristka in režiserka nadalje brusi svoj talent za trpko, a sočutno komične opazke in subtilno melanholijo.«
– Justin Chang, Variety
»Ni težko sklepati, da sta ljubeča Cleo in pogosto odsotni Johnny pravzaprav dvojnika Sofie Coppola in njenega slavnega očeta, vendar filma Tam nekje ni treba razumeti kot film à clef. To je film, ki deluje samostojno, kot počasi tleča drama o življenju v hollywoodskih vicah, iz katerih pa se lahko ne le odjavite, ampak tudi odidete.«
– Joe Morgenstern, Wall Street Journal
»Uvodni kader filma Tam nekje, pretanjeno melanholičnega in formalno drznega četrtega celovečerca Sofie Coppola, vas pripravi na vse, kar sledi, na značilno zavajajoč in subtilen način.«
– A.O. Scott, The New York Times
»Odrešitvena struktura filma je morda malce rutinska in vendar vsak prizor gledate z občutkom odkrivanja. Sofia Coppola je resnična filmarka, s filmom Tam nekje pa je hollywoodski mehurček predrla od znotraj.«
– Owen Gleiberman, Entertainment Weekly
»Zadržan a pogosto zapeljiv film, ki se mu tako namenoma ne mudi, da se vam mestoma zdi, kot da se bo razblinil pred vašimi očmi. Tam nekje je najboljši v ustvarjanju atmosfere in vizualnih podob …«
– Kenneth Turan, Los Angeles Times