Danes je blagajna odprta od 10:00 do 21:15 (odprto še 02:34, tel: 01 239 22 17).
Animateka 2018

Svetovni jagodni izbor I (2018) Svetovni jagodni izbor I (2018)

razno / 77 min

Dreamland
Mirai Mizue (Canal+/CaRTe bLaNChe/Mirai Films)
Francija, Japonska, 2018, digital, 4’55”

Retrofuturistične strukture se razraščajo in utripajo na sintetično baročno glasbeno podlago. Geometrična veličina v skrajnem razkošju. Ta čarobni izometrični svet nastane iz nič, nato pa raste in raste. Pozabite na krčenje: več je več.

Ride
Paul Bush (Ciclope Filmes/Ancient Mariner Productions)
Portugalska, VB, 2018, DCP, 5’42”

Film, ki se pokloni legendarnemu motorističnemu oblikovanju ter kulturi 50. in 60. let, sličico za sličico animira nepregledno množico motorjev. Motorist pripravi svoj motor ter se odpravi na poveličevano potovanje po podeželju in v prihodnost.

Bloeistraat 11
Nienke Deutz (Lunanime/Need Productions/Windmill Film/Beast Animation)
Belgija, Nizozemska, 2018, DCP, 9’41”

Neločljivi prijateljici zadnje otroške poletne počitnice preživljata v kratkočasenju pred hišo. Ko poletni dnevi minevajo, se njuni telesi čedalje bolj spreminjata in oblikujeta, med njiju pa se naseli nelagodje. Kot da bi puberteta trdno sklenila, da pretrga njuno prijateljsko vez.

32-Rbit
Victor Orozco Ramirez (Victor Orozco Ramirez)
Nemčija, Mehika, 2018, digital, 7’45”

Moja babica je bila prepričana, da je človek edina žival, ki dvakrat naredi isto napako, jaz pa sem bil prepričan, da je vse mogoče popraviti s CTRL+Z. 
Kratki filmski esej o mojem lastnem internetu, vzporednem svetu, kjer izguba spomina, napake, nadzor in odvisnost umažejo vse in vsakogar.

Mr. Deer
Mojtaba Mousavi (RedDeer Studio)
Iran, 2018, digital, 9′

Zgodba se odvije v neznanem času na porušeni sodobni podzemni železnici. Ljudje v tej družbi imajo živalske obraze, pozabili so na človeškost in etiko, greha pa se ne branijo. Vendar se nekdo z jelenjim obrazom trudi družbo prenoviti.

Bavure
Donato Sansone (Autour de Minuit)
Francija, 2018, digital, 4’40”

Na začetku je bil Madež. Čopič razkrije bitje v gvašu, ga razpre, preoblikuje, zasuka, dopolni. Iz te bliskovite evolucije se dvigne osvajalec.

Reruns
Rosto (Studio Rosto Ad/Autour De Minuit/A Private View)
Nizozemska, Francija, Belgija, 2018, digital, 14’15”

Vse je drugače, vendar se ni nič spremenilo. Izlet skozi potopljen blodnjak spominov in sanj.

V redu sem / I’m OK
Elizabeth Hobbs (Animate Projects/Elizabeth Hobbs/NFB)
VB, Kanada, 2018, digital, 6’04”

Leto 1915. Burno ljubezensko razmerje ekspresionističnega umetnika Oskarja Kokoschke z Almo Mahler se dramatično konča, ko on kot prostovoljec odide na bojišča prve svetovne vojne. Animirani film nam prek umetnikovih grafik in slik pokaže, kako sta Kokoschko zaznamovali bolečina ob razhodu in travmatična izkušnja vojne. 

V sencah / Entre Sombras
Mónica Santos, Alice Guimarães (Animais Avpl/Vivement Lundi!/Um Segundo Filmes)
Portugalska, Francija, 2018, digital, 13’25”

Natalia, ujetnica monotone službe, se poda na lov za ukradenim srcem. V svetu, kjer je mogoče srce položiti na banko, se protagonistka znajde pred dilemo: dati svoje srce ali ga obdržati zase.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

LIFFe / Panorama

Ravno obratno Volveréis

Jonás Trueba

četrtek, 21. 11. 2024 / 18:50 / Dvorana

Je popoln razhod mogoč? Dolgoletna partnerja se v duhoviti, klepetavi in ekscentrični neromantični komediji, postavljeni v režiserjev rojstni Madrid, odločita za ločitev – in priredita »ločitveno« zabavo.

Sestre v savni Savvusanna sõsarad

Anna Hints

četrtek, 21. 11. 2024 / 20:15 / Mala dvorana

V intimnem, globoko empatičnem dokumentarnem prvencu Anne Hints in varnem mraku tradicionalne dimne savne ženske delijo svoje najgloblje skrivnosti in najbolj osebne izkušnje. Evropska filmska nagrada za najboljši dokumentarec.

LIFFe / Panorama

Črni pes Gou zhen

Guan Hu

četrtek, 21. 11. 2024 / 21:15 / Dvorana

Poetična drama o nenavadnem prijateljstvu med nekdanjim kaznjencem in črnim potepuški psom osvetljuje družbeno aktualno tematiko Kitajcev, ki so zaradi industrijskega razvoja ostali prepuščeni samim sebi.