Pronicljiv pogled v drobovje sodobne Brazilije – tokrat ne v kriminalno tkivo favel, ampak v udobje srednjega razreda, ki pod lupino normalnosti skriva kulturo strahu, paranoje in maščevanja.
V okrožju brazilskega mesta Recife, kjer prebivajo premožni pripadniki srednjega razreda, življenje poteka na videz povsem normalno. Potem pa se od nekod vzame poveljnik ekipe zasebnih varnostnikov in prepriča prebivalce, da nujno potrebujejo njegove storitve. Prebivalcem četrti prisotnost varnostnikov po eni strani daje občutek varnosti, po drugi strani pa v družbi, ki jo obvladujejo strah in stare zamere, povzroča tudi veliko tesnobe. Medtem pa Bia, mati dveh otrok, poskuša najti način, kako se spopasti z laježem sosedovih psov čuvajev, ki ji kratijo nočni spanec …
»Zanima me igrani film, ki je obenem dokumentaren. Ko si danes ogledaš Taksista (1976), te navduši, ker gre za igrani film, ki prikazuje New York v letu 1975. Vidiš lahko nekdanjo podobo New Yorka – ceste, semaforje, kraje, ki danes ne obstajajo več. Zanima me snemanje prizorov, ki delujejo dramatično, vendar prikazujejo tudi okolico. Zato sem na široko zajemal ozadje. Prostor sem zaprl samo v določenih trenutkih, da bi poudaril: »Poglejte ta obraz, sedaj je pomemben.« (Kleber Mendonça Filho)
Kleber Mendonça Filho
Rojen leta 1968 v brazilskem mestu Recife. Študiral je novinarstvo. Kot filmski kritik je delal za revijo CinemaScópio, oblikoval je program art kina v Recifeju ter režiral kratke in dokumentarne filme, ki se osredotočajo predvsem na temi ljubezni in strahu. Šumi soseske je njegov prvi igrani celovečerni film.
filmografija (izbor)
2002 A Menina do Algodao (kratki)
2004 Vinil Verde (kratki)
2005 Eletrodoméstica (kratki)
2008 Critico (dokumentarni/documentary)
2009 Recife Frio (kratki)
2012 O soma o redor (Neighbouring Sounds/Šumi soseske)