Družina Pinada v razpadajoči hiši, ki je hkrati njen dom, vodi kino, v katerem prikazujejo pornografske filme. Vsak član ima svojo zadolžitev in svoje probleme. Nanay Flor, njena hči Nayda in zet Lando se izmenjujejo za blagajno in točilnim pultom, nečaka Alan in Ronald pa sta odgovorna za projektor in lepljenje plakatov. Medtem ko Nanay Flor na sodišču moža obtožuje bigamije in sinova pričata v prid očetu, se nesamostojni Alan otepa poroke s svojim nosečim dekletom, Nayda pa je razpeta med zakonsko zvestobo in privlačnostjo do bratranca Rolanda. Prezaposleni s svojimi osebnimi demoni člani družine niti ne opazijo, da v kinu poteka paralelni posel, v katerem moški prostituti ponujajo storitve svojim gejevskim strankam.
»Strežbo lahko opazujemo z različnih vidikov. Ožje označuje fante na poziv, vključno z mladoletniki, ki svoj posel opravljajo v kinodvoranah. V ospredje tako pride vprašanje moralnosti in tudi legalnosti vseh dejavnosti. V teh predelih se zakoni in predpisi najbolj uveljavljajo v kršitvah. A kaj pomenita moralnost ali legalnost v družbi, ki se utaplja v skrajni revščini in je boj za preživetje očitno vseprisoten? Resnično se vse stvari osredinijo na vprašanje ekonomije.« (Brillante Mendoza)
Brillante Mendoza
Rojen leta 1960 v San Fernandu na Filipinih. Na Univerzi Santo Tomas v Manili je študiral oglaševanje in diplomiral iz lepih umetnosti. Sprva je delal kot scenograf v filmu in televiziji, gledališču in televizijskem oglaševanju. Že za svoj celovečerni prvenec je prejel zlatega leoparda na festivalu v Locarnu, lani pa je s filmom Klavnica postal najboljši režiser festivala v Cannesu.
filmografija
2005 Masahista (The Masseur)
2006 Kaleldo (Summer Heat)
2006 Manoro
2007 Pantasya
2007 Foster Child
2007 Tirador (Slingshot)
2008 Serbis (Strežba)
2009 Kinatay (Klavnica)
2009 Lola (Babica)