Danes je blagajna odprta od 10:00 do 19:00 (odprto še 04:26, tel: 01 239 22 17).

Srebrna ptica in mavrična riba Silver Bird and Rainbow Fish

Lei Lei / ZDA, Nizozemska / 2022 / 104 min / kitajščina

Hvalnica družini in spominu, ki obnavlja družinsko zgodovino v širšem kontekstu zgodovine Kitajske.

režija in scenarij Lei Lei, film sta z življenjsko zgodbo in pripovedovanjem navdihnila Lei Jiaqi, Lei Ting, animacija Lei Lei, oblikovanje zvoka in glasba Tessa Rose Jackson, Darius Timmer, montaža Lei Lei, Patrick Minks, producenta Lei Lei, Isabelle Glachant, koproducenti Bruno Felix, Janneke Van De Kerkhof, Femke Wolting, produkcija C-Ray Studio, Chinese Shadows, koprodukcija Submarine Amsterdam, distribucija Asian Shadows

IMDb

Lei Jiaqi se v zvočnem zapisu začne spominjati 50. let 20. stoletja, ko je bil star štiri leta. Njegovega očeta Leija Tinga pošljejo na podeželje, on pa ostane v mestu s sestrama in bolno mamo. Ko mama umre in se spremeni v srebrno ptico, očetu Tingu ne dovolijo, da bi z otroki ostal v mestu. Otroke pošljejo v sirotišnico, kjer se počutijo kot ptice v kletki. Medtem ko po državi vre, se mavrična riba spremeni v žensko, ki otrokom priskoči na pomoč. Družina Lei, ujeta med polbogove in kolektivno norost v svetu propagandnih podob, nadrealističnih kolažev in pop arta, skuša preživeti viharna kitajska 50. in 60. leta.

“Rekel bi, da je to esejistični film. O tej zvrsti bi lahko govorili od 60. let dalje in jo označili za tretjo pot med igranim in dokumentarnim filmom, ki avtorju omogoča, da se svobodneje izrazi z zvokom in sliko. Esejistični film ustvarjalca manj omejuje. Pri igranem filmu se denimo lahko soočamo z omejitvami pri igralcih ali proračunu, dokumentarec ima lahko časovne, snemalne ali etične omejitve. Esejistični film pa je bolj oseben in bolj samozadosten. Mislim torej, da se glede na klasifikacijo moj film uvršča v esejistično kinematografijo.”
– Lei Lei

“Sprva si nisem mogel zamisliti končnega rezultata. Najprej me je zanimal učinek kolažiranja animacije gline ter izrezkov iz starih časopisov in revij, zato sem naredil nekaj poskusnih različic. Ko smo jih predstavili na nekaterih projektnih tržnicah, sem ugotovil, da je največja težava, ker so zelo medle. Zato sem naredil še več različnih poskusov, a sem zašel v slepo ulico, saj delo ni bilo dovolj filmično. Pomemben preobrat je prišel z mojim prvim eksperimentalnim celovečernim filmom Breathless Animals, pri katerem sem se učil s preizkušanjem v praksi, kar mi je zelo pomagalo. Z raziskovanjem zvoka, montaže ter odnosa med zvokom in sliko sem našel svoj izraz, s katerim moj film deluje tudi v kinu.”
– Lei Lei

Celovečerni filmi na 19. Animateki

Vsako leto mednarodni festival animiranega filma v Kinodvoru pokaže izbor animiranih celovečercev. Letos jih bo v Kinodvoru na ogled kar osem, zato to toplo vabljeni na te izjemne projekcije.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

Substanca The Substance

Coralie Fargeat

nedelja, 22. 12. 2024 / 16:10 / Dvorana

Ekstravagantna in spektakularno krvava telesna grozljivka z neustrašno Demi Moore v vlogi odcvetele hollywoodske zvezde. Francoska režiserka Carolie Fargeat vrača udarec družbi, obsedeni z lepoto, mladostjo in slavo. Nagrada za najboljši scenarij v Cannesu.

Cent’anni Cent’anni

Maja Doroteja Prelog

nedelja, 22. 12. 2024 / 18:00 / Mala dvorana

Snemanje dokumentarnega filma o partnerjevi zmagi nad smrtonosno boleznijo se prevesi v režiserkino odkrivanje nezaceljenih ran njunega dolgoletnega odnosa. Film, ki je med drugim prejel nagrado občinstva za najboljši dokumentarec na festivalu v Trstu, je odprl portoroški Festival slovenskega filma.

Pankrt Bastarden

Nikolaj Arcel

nedelja, 22. 12. 2024 / 19:00 / Dvorana

Mads Mikkelsen in Nikolaj Arcel se deset let po Kraljevski aferi vračata s Pankrtom, mogočnim zgodovinskim epom o osvajanju danske divjine, hkrati pa intimno, brezčasno zgodbo o življenju, ki se zgodi, medtem ko delamo druge načrte.