Neposredna intelektualna politična drama prinaša vpogled v etnična in socialno-ekonomska trenja izraelske družbe.
Jaron je član elitne policijske protiteroristične enote, bleščečega izraelskega orožja, naravnanega proti »arabskemu sovražniku«. Obožuje svoje delo, svoje mišičasto telo in tovariški duh, ki vlada med pripadniki enote. Vse bolj vznemirljivo postaja tudi njegovo zasebno življenje. Z ženo v kratkem pričakujeta otroka in vsak hip lahko postane oče. Ob tem pa ga čaka še profesionalni izziv: spoprijeti se mora z radikalno, nasilno skupino protestnikov, ki zamaje njegovo podobo sveta in mu da vedeti, da v njegovi državi divja tudi vojna, ki nima nobene zveze s Palestinci.
»V šestdesetih in sedemdesetih letih, ko se je v Zahodni Evropi pojavil politični terorizem, je bil Izrael socialistična, v temeljih enakopravna država. Danes so v Izraelu največje gospodarske vrzeli zahodnega sveta. Razredna nasprotja zastira spor s skupnim sovražnikom – Palestinci. Pod površino pa vreta gnev in občutenje zlorabe. V filmu Specialec dozorita in izbruhneta, zaduši ju sila, večja od njiju samih. Skušal sem ustvariti nasprotje med tema skupinama, vsaka izraža enega od sporov – narodnega in družbeno-gospodarskega.« (Nadav Lapid)
Nadav Lapid
Rojen leta 1975 v Tel Avivu, Izrael. Študiral je filozofijo in zgodovino. Delal je kot športni in kulturni novinar ter televizijski kritik. Kot direktor fotografije je sodeloval pri snemanju dokumentarcev, izdal pa je tudi zbirko novel Keep on dancing. Njegovi kratki filmi, posneti med študijem na Sam Spiegel Film School, so bili prikazani na festivalih v Cannesu, Berlinu in Locarnu, Specialec pa je njegov celovečerni prvenec.
filmografija
2004 Proyect Gvul (Border Project) (srednjemetražni/medium-length)
2005 Kvish (Road) (kratki/short)
2006 Ha-Chavera Shell Emile (Emile’s Girlfriend) (srednjemetražni/medium-length)
2011 Hashoter (Policeman/Specialec)