Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:30 (odprto še 07:15, tel: 01 239 22 17).

Soba Room

Lenny Abrahamson / Irska, Kanada / 2015 / 118 min / angleščina

Potem ko petletni Jack in njegova mama pobegneta iz tesnega ujetništva, v katerem je Jack preživel vse svoje otroštvo, deček doživi vznemirljivo odkritje: za zidovi sobe obstaja zunanji svet. Pa tudi življenje, za katero je ugrabitelj oropal njegovo mlado mater. Napeta, pretresljiva in skrajno ganljiva zgodba o neizmerni ljubezni med materjo in otrokom. Oskar in zlati globus za najboljšo igralko.

igrata Brie Larson, Jacob Tremblay, distribucija Blitz Film & Video Distribution

festivali, nagrade Oskar in zlati globus za najboljšo igralko (2016).

IMDb Uradna stran

Potem ko petletni Jack in njegova mama pobegneta iz tesnega ujetništva, v katerem je Jack preživel vse svoje otroštvo, deček doživi vznemirljivo odkritje: za zidovi sobe obstaja zunanji svet. Pa tudi življenje, za katero je ugrabitelj oropal njegovo mlado mater. Napeta, pretresljiva in skrajno ganljiva zgodba o neizmerni ljubezni med materjo in otrokom. Oskar in zlati globus za najboljšo igralko.

»Ojdipska simbioza je njuna normalnost, njun način preživetja v mraku. Ko končno posije sonce, ozaljšano s štiklom The Mighty Rio Grande (via This Will Destroy You), napetost ne izgine. Svoboda pride v paketu s ‘sobo za paniko’. Toda irska Soba ni Oldboy – ne, to ni film o maščevanju, marveč film o integraciji. Ali bolje rečeno: to je film o kruti, represivni, posiljevalski, šovinistični pošasti, alegoriji patriarhalnega stroja, ki ljudem preprečuje tako integracijo kot uživanje – četudi ‘čudnega’ – življenja.«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina

»Režiser se je uprl skušnjavi, da bi direktno pokazal vse grozote ujetništva /…/. Celo ugrabitelj je prikazan kot čisto po­vprečen človek, ki ima celo nekaj empatije in ‘človeških’ lastnosti. V času, ko filmarji tako radi šokirajo občinstvo z direktnim prikazom nasilja ali spolnosti, je prav osvežujoče videti izdelek, ki stavi na spretno in učinkovito uporabo filmske govorice. Ta lahko pove več ravno tedaj, ko ne prikaže vsega, ampak se na primer zadovolji s snemanjem učinkov določenih dejanj in dogodkov.«
– Jela Krečič, Delo

»Kljub okrnjenosti filmske različice sta scenaristka in režiser ohranila glavno premiso zgodbe, kar pomeni, da je fokus na Jacku in njegovem odnosu z Joy. Prav zato Soba ni samo film o grozotah zlorabe in ujetništva, temveč tudi – oziroma predvsem – film o moči človeškega duha in njegovi zmožnosti preživetja.«
– Špela Standeker, Dnevnik

»Režiser Lenny Abrahamson s svojo nenehno presunljivo adaptacijo brezšivno prevede roman Emme Donaghue v jezik filma. Toda drama dolguje prav toliko glavnima igralcema, Brie Larson in novincu Jacobu Tremblayu, ki s svojo niansirano igro iz nezaslišanih okoliščin napravita napeto in neverjetno prepričljivo zgodbo o preživetju.«
– Eric Kohn, Indiewire

»Nikoli senzacionalističen ali saharinski film je žilav, a nežen poklon ustvarjalni moči materinske ljubezni.«
– Elise Nakhnikian, Slant Magazine

»Soba je več kot le naslov enega najsilovitejših filmov letošnjega leta – je tudi neznosno napeto stanje duha, klavstrofobično kot prisilni jopič.«
– Chris Nashawaty, Entertainment Weekly

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

20.000 vrst čebel 20.000 especies de abejas

Estibaliz Urresola Solaguren

sreda, 03. 07. 2024 / 18:15 / Dvorana

Tankočutna, s soncem obsijana zgodba o otroku, ki išče svoje ime. Prvenec baskovske režiserke je devetletni igralki prinesel nagrado za najboljšo vlogo na lanskem Berlinalu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sreda, 03. 07. 2024 / 19:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Motoristi The Bikeriders

Jeff Nichols

sreda, 03. 07. 2024 / 21:30 / Kinodvorišče

Film Jeffa Nicholsa (Zaklonišče, Mud, Loving), navdihnjen s fotografsko študijo chicaških motoristov Dannyja Lyona iz leta 1968, je portret testosteronske, mačistične, z bencinom zapacane in v usnje odete subkulture ameriškega Srednjega zahoda, hkrati pa univerzalna zgodba o iskanju identitete in pripadnosti.