»Alvarezova Smrt v temi je kot Hitchcock na cracku!«
– Bloody Disgusting
Trojica lahkomiselnih tatičev vlomi v hišo premožnega, slepega samotarja. Prepričani so, da jim bo z levo roko uspel popoln rop. Pa se še kako motijo …
Drugi celovečerec urugvajskega režiserja, ki si je drznil debitirati z rimejkom nadkultne klasike Evil Dead Sama Raimija (producenta filma Smrt v temi) in mu je to tudi uspelo, je s čistokrvnim srhom in suspenzom nabit prispevek v podžanr grozljivk o domačih invazijah, ki v nadvse dobrodošlem obratu zamenja utečene vloge mačke in miši.
»Scenarij, ki ga je Alvarez podpisal z Rodom Sayaguesom, soscenaristom filma Zlobni mrtveci (Evil Dead, 2013), je kljub minimalizmu do skrajnosti napet. To je morda čuden kompliment za film, v katerem je kvečjemu 20 minut dialoga (in zdi se mi, da ga je še manj), toda niti en sam hip ne gre vnemar. Film je vaja v suspenzu, ki bi bila v ponos še samemu Hitchcocku. In enako impresivne so dolge vožnje kamere. Ob gledanju sem se neštetokrat vprašal: ‘Je to res še vedno isti posnetek?’ Film je absolutno hipnotičen. /…/ točno tiste vrste nervozna adrenalinska mrzlica, po kakršni koprni gledalec.«
– Trace Thurman, Bloody Disgusting