Tri zelo različne ženske poveže skrivni projekt, ki v šestdesetih letih pretrese malo mestece na ameriškem jugu. Film, poln humorja, bridkosti in upanja, posnet po istoimenski knjižni uspešnici. Oskar za stransko žensko vlogo.
»Služkinje postrežejo z vznemirljivo domačo jedjo: izvrstno pekočo enolončnico z dodatkom južnjaškega rasizma šestdesetih let, ki nam hkrati povzroča bolečine in nas zdravi. Smeh, ki ga je za polno žlico, se izkaže za skrivno sestavino in obrne film, ki bi lahko bil depresivna zgodba o tistih težkih časih, v prijetno presenečenje. /…/ režiser pripoveduje zgodbo v slogu Franka Capre, in to v najboljšem smislu. /…/ tiste vrste komedija, za katero sem mislila, da je Hollywood pozabil, kako se jo dela. Saj veste – takšna, ki te spravi v smeh, hkrati pa prodre prav v bistvo stvari /…/.«
– Betsy Sharkey, Los Angeles Times
»Globoko ganljiva človeška zgodba, polna humorja in bolečine /…/. Igralke so veličastne. /…/ To ni zgodovinski, ampak intimen ep. In zgodba, zapisana na zgovornih obrazih Viole Davis in Octavie Spencer, govori srcu.«
– Peter Travers, Rolling Stone
»Največji dosežek filma je v tem, da čudovito prikaže kompleksni položaj, v katerem so se znašle temnopolte služkinje pri belih družinah. /…/ Čeprav Emmi Stone kot iskreni, naivni mladi Skeeter ni mogoče ničesar očitati, pa ji viola Davis tokrat glavno vlogo popolnoma ‘ukrade’.«
– Ana Jurc, MMC RTV SLO
»Film bi lahko opisali tudi kot mešanico znanih sestavin: Oglaševalci (Mad Men) plus Jeklene Magnolije (Steel Magnolias) plus Ubiti ptico oponašalko (To Kill a Mockingbird) plus Misisipi v plamenih (Mississippi Burning). /…/ Resnično pisana zbirka izjemnih ženskih nastopov, in ne glede na to, kako analitično boste pristopili k filmu kot kazalcu družbenih razmer, se boste ob njem smejali, mislili neprijetne misli in jokali kot majhen otrok /…/. Prinesite velik zavoj robčkov.«
– Andrew O’Hehir, Salon
»/…/ vznemirljiv poklon podjarmljenim ženskam, ki ponosno dvigajo svojo glavo.«
– Owen Gleiberman, Entertainment Weekly