Poljska režiserka Agnieszka Holland (Evropa, Evropa) je svoj film opisala kot »anarhistično-feministično ekološko kriminalko z elementi črne komedije«, številni kritiki pa so ga razglasili za »poljski Fargo«. Srebrni medved na Berlinalu.
»Naš film bi lahko nosil naslov Ni prostora za starke. Svet, v katerem živimo – seveda tudi Poljska, kjer se zgodba dogaja – je takšen kraj. Protagonistka Janina Duszejko je poštena, strastna, a tudi nora. Nora od jeze, obsesij, ljubezni do živali in sočutja do ljudi z roba. Polna je uporništva in srda. Njen kruti, anarhični upor ni namenjen temu, da bi nas razbesnel. Nasprotno – gledalec bi se moral z njo poistovetiti. Je to nemoralno? Da, ampak samo s pomočjo skrajne provokacije (ki jo pogosto spremljata humor in nežnost) lahko odkrijemo nepravičnost in krutost sveta, v katerem živi Janina. Ona in njeni sodobniki, ona in njene živali. Popelje nas skozi pokrajino, v kateri se lepota narave in človeškega prijateljstva mešata z blatom, korupcijo, krutostjo, neumnostjo in krvjo. Film se ne konča s preprostim naukom. Žanri se prepletajo, mešata pa se tudi resničnost in domišljija. /…/ Sledi so hkrati pravljica, realistična drama, moralni triler in črna komedija, pa tudi feministično-anarhistična zgodba.«
– Agnieszka Holland
»Drzna eko-kriminalka, ki se upira žanrski klasifikaciji. Sledi Agnieszke Holland razkrivajo stilistično iskrivost pionirske Poljakinje – in njene jeklene živce. /…/ Nadarjena, strastna, neustrašna filmarka je spletla žanrski mozaik, ki je hkrati nadrealistična kriminalka, nežna jesenska ljubezenska zgodba ter triler o uporu in reševanju. Sledi so veličasten, divje lep, čustveno prevzemajoč film, ki je vreden svoje vizije utopije. To ne bi bil najbolj pomenljiv in navdihujoč politični film stoletja, če nam ne bi dajal upanja.«
– Amy Taubin, Film Comment
»Sledi so univerzalna, skrbno zgrajena zgodba /…/ Mešanica žanrov je neverjetno aktualna in nas neprestano sili k postavljanju osnovnih vprašanj. Govori o tem, da se je vredno boriti za tisto, kar nas obkroža; za naše okolje in za tiste, ki so šibkejši od nas. Sledi so film z močnim sporočilom, predstavljajo pa tudi močan ženski glas; dela, ki so jih ustvarile ženske, so v svetovnem filmu v zadnjih letih vse bolj prisotna.«
– Paweł Pawlikowski