Na enem izmed otokov stockholmskega arhipelaga živi Ulla, ženska srednjih let, mati. To je tudi vse, kar izvemo o njej, preostalo je prepuščeno interpretaciji posameznika, ki se mu v naslednji uri in pol porodi marsikatero vprašanje o tej samotarski osebi. Režiserja, ki v filmu, posnetem z minimalnimi sredstvi in skromno ekipo, nista hotela ilustrirati zgodbe po scenariju, ampak ‘napisati’ zgodbo s kamero, prikazujeta Ullin vsakdan, njene opravke in rutine, med slednjimi največkrat jutranji sprehod in skok v vodo z ledeniško oblikovane obale otoka, na katerem živi, odmaknjena od že tako majhne populacije. Ne preseneča torej, da v filmu ambientalni zvoki prednjačijo pred dialogi in da je posledično tudi kamera bolj osredotočena na skoraj meditativne posnetke narave kot na protagonistko. Za nemir, ki ga v življenje glavne junakinje vnese prihod neznanega lovca, izvemo šele iz njenih dnevniških zapiskov, čisto na koncu pa ga potrdi še izpovedna podrobnost pri jutranjem skoku v vodo.
»Življenje nima nič skupnega z dramatičnimi napredki, marveč je dolgo in nepretrgano gibanje, sestavljeno iz brezmejnosti mikropremikov. Leta 1921 je mladi Jean Epstein pozval k pripovednemu kinu, pri katerem bi slika končno strmoglavila svojo podrejenost zgodbi. Sidrišče je film, narejen v tem duhu. Je film, ki bolj ceni neprestano gibanje kot vnaprejšnje določanje. Je upoštevanje širokega potenciala pripovednega kina, ki je osvobojen pritiska razpleta. Film je narejen kot prepustitev milini – kot sklop razlik med realizmom in resničnostjo. Je film o minevanju časa v obeh, življenju in filmu. Je film o poslušanju in videnju.«
– C. W. Winter in Anders Edström
C. W. Winter živi in deluje v Los Angelesu. Študiral je na kalifornijskem umetnostnem inštitutu (California Institute of the Arts). Sidrišče je njegov prvi celovečerni film. Je založnik in urednik umetnostne revije The Colonial.
Anders Edström (rojen na Švedskem) živi v Tokiu, kjer dela kot fotograf. Objavil je dve knjigi fotografij, sodeluje z revijo Purple, njegova dela pa so bila med drugim razstavljena v pariškem Centru Pompidou. Film Sidrišče je njegov prvi režiserski podvig, v vlogi Ulle pa je nastopila njegova mama.