Nekajkrat na teden se Sara po večernem zaprtju kavarne in Saleem po končani dostavi skrivaj sestajata in predajata spolnim užitkom. Čeprav sta oba poročena, nihče od njiju ne pomisli, kakšne posledice bi ta ljubezenska afera lahko imela zanju – in za njuni družini. Še posebej ker je sredi razdeljenega in napetosti polnega Jeruzalema težko ostati neopažen. Obveščevalne službe z obeh bregov njunim srečanjem kmalu pripišejo politično-vohunski pridih, saj je Sarin mož visok oficir izraelske vojske.
»Ne gre za pravljico v smislu vil in čarobnosti. Gre za pravljičnost teme, likov, občutja in sloga. Film si prizadeva upodobiti kolektivno palestinsko izkušnjo pod okupacijo, z liki, ki predstavljajo vpletene strani: izraelske agente, palestinsko vojaško policijo, korumpirane uradnike, tuje diplomate ter običajne osiromašene ljudi v nizu dogodkov in naključij, ki bi se posamično čisto verjetno lahko zgodili v Palestini, vendar kolektivno ustvarjajo fiktivno občutje z upodabljanjem splošnih razmer v državi in sočasnim sledenjem osrednjega konflikta ali problema zgodbe.« (Muayad & Rami Alayan)
Muayad Alayan
Palestinec, rojen leta 1985 v Kuvajtu. Študiral je v San Franciscu, potem pa se je vrnil v Betlehem, da bi tam snemal filme o vsakdanu mladih Palestincev. Njegov prvi kratki film Lesh Sabreen? je bil premierno uprizorjen na filmskem festivalu v Clermont-Ferrandu, zatem pa so ga predvajali na več kot šestdesetih mednarodnih festivalih. Njegov celovečerni prvenec Ljubezen, tatvina in drugi zapleti je bil premierno prikazan na festivalu v Berlinu.