Drugi celovečerec kongovskega režiserja je nadnaravni gonzo triler z zgledi v špageti vesternih in zgodbah o mehiških kartelih ter s koreninami v afriški mitologiji in postkolonialni resničnosti. Junaki niso vešči le rokovanja z orožjem, mimogrede citirajo Thomasa Sankaro ter stresajo šale v znakovnem jeziku: »A smo videti kot UNICEF!?«
»Obožujem vesterne, obožujem grozljivke. Tudi sam sem odraščal s temi afriškimi zgodbami o pošastih in črni magiji. Vedno sem si želel poskusiti združiti te vplive, posneti film, ki bi se lahko lotil resnih tem, a je namenjen zabavi. Nič novega ne povem, če rečem, da v Afriki cveti posel s prikazovanjem bede … Toda odraščal sem v Kongu. Tam sem preživel državljansko vojno. In lahko vam povem: odraščanje v Afriki je prekleto zabavno.«
– Jean Luc Herbulot
»Žanrski filmi so redko tako večplastni kot gonzo triler kongovskega filmarja Jeana Luca Herbulota, ki svoje sila raznorodne navdihe spaja s takšnim zanosom, da se mu ne morete upreti. Saloum, ki se z nalezljivo naslado poganja od kriminalne drame do sodobnega vesterna in nato grozljivke, prežete z nadnaravnimi elementi, se prav lahko izkaže za tisti redki afriški film, ki mu uspe prodreti v mainstream ali pri najmanjšem doseči kultni status.«
– Frank Scheck, The Hollywood Reporter