zgodba
Oče Zmaj je bil sprva razočaran, a ko je videl, kako deklica bruha ogenj, jo je sprejel in jo poimenoval Griva. Nekega dne pa čarovnica pride po plačilo za svoje usluge: zahteva drugo največje bogastvo v zmajevi zakladnici. Zmaj, ki se ni hotel odpovedati niti zlatniku, čarovnici obljubi Grivo. Njun načrt izmenjave prekine pustolovščina, v katero se zaplete Griva: med pohajkovanjem po gozdu spozna človeško deklico Princeso. Razočarana nad očetovo odločitvijo Griva skupaj s Princeso pobegne v svet ljudi. Tam pa Princesin oče Kralj trpi za podobno boleznijo kot Zmaj – njegov pohlep je v trpljenje pahnil vse kraljestvo …
Jean-Jacques Denis
Rojen leta 1975 v Franciji. Animacijo je študiral na École des Gobelins v Parizu. Svojo poklicno pot je začel kot risar snemalnih knjig za različne animirane serije. Od leta 2010 sodeluje s produkcijo hišo Ankama Animations.
Anthony Roux
Rojen 1977 v Franciji. Poznan tudi pod psevdonimom »Tot«. Študiral je na Akademiji lepih umetnosti Tournai v Belgiji. Ukvarja se s stripom, filmsko produkcijo, režijo in scenaristiko, je ustvarjalec družabnih in video iger. Je eden od soustanoviteljev in umetniški direktor produkcijske hiše Ankama Animations.
skupna filmografija
2015 Dofus, livre 1: Julith
2019 Princesse Dragon (Princesa zmajev)
iz prve roke
»Za akvarel in tradicionalno animacijo slika za sliko sva se odločila že takoj na začetku. To se nama je zdelo pomembno, ker otroci vsak dan veliko ur preživijo pred zasloni in so preplavljeni z vedno bolj sofisticiranimi podobami … Odločila sva se, da se temu plazu računalniško ustvarjenih podob zoperstaviva in se bolj kot Disneyju približava produkcijam Studia Ghibli.«
– Jean Jacques-Denis in Anthony Roux