Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:30 (odprto še 04:07, tel: 01 239 22 17).
4. Kinotrip

Preden se poslovimo L'heure de la sortie

Sébastien Marnier / Francija / 2018 / 104 min / podnapisi, angleški podnapisi, francoščina

Naj te film odpelje do konca sveta in naprej!

scenarij Sébastien Marnier, Elise Griffon (po literarni predlogi Christopha Dufosséja) , fotografija Romain Carcanade, montaža Isabelle Manquillet, zvok Benjamin Laurent, Emmanuel Croset, glasba Zombie Zombie, produkcija Caroline Bonmarchand, igrajo Laurent Lafitte, Emmanuelle Bercot, Luàna Bajrami, Victor Bonnel, Pascal Greggory, Véronique Ruggia, Gringe, Grégory Montel, Thomas Scimeca, Thomas Guy, Adèle Castillon, Matteo Perez, Leopold Buchsbaum

IMDb

zgodba
Samomor profesorja francoščine in čudaško obnašanje v razredu najbolj nadarjenih dijakov je samo začetek misteriozne srhljivke. Šest nihilistično navdahnjenih učencev, ki se le na prvi pogled zdijo navadni najstniki, se v resnici pripravlja na katastrofo. Njihovo obnašanje v nadomestnem profesorju francoščine najprej vzbudi zanimanje in skrb, to pa kaj kmalu preraste v pravo obsesijo. Kaj naklepajo in zakaj? Film o tesnobi, strahovih in upih mlade generacije.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

20.000 vrst čebel 20.000 especies de abejas

Estibaliz Urresola Solaguren

sreda, 03. 07. 2024 / 18:15 / Dvorana

Tankočutna, s soncem obsijana zgodba o otroku, ki išče svoje ime. Prvenec baskovske režiserke je devetletni igralki prinesel nagrado za najboljšo vlogo na lanskem Berlinalu.

Joan Baez: Jaz sem hrušč Joan Baez: I Am a Noise

Miri Navasky, Maeve O’Boyle, Karen O’Connor

sreda, 03. 07. 2024 / 19:00 / Mala dvorana

Intimen dokumentarni portret, v katerem legendarna pevka in aktivistka neobičajno odkrito spregovori o svojem življenju na odru in za njim.

Motoristi The Bikeriders

Jeff Nichols

sreda, 03. 07. 2024 / 21:30 / Kinodvorišče

Film Jeffa Nicholsa (Zaklonišče, Mud, Loving), navdihnjen s fotografsko študijo chicaških motoristov Dannyja Lyona iz leta 1968, je portret testosteronske, mačistične, z bencinom zapacane in v usnje odete subkulture ameriškega Srednjega zahoda, hkrati pa univerzalna zgodba o iskanju identitete in pripadnosti.