Po tragični ženini nesreči se skuša Matt, potomec havajske kraljeve družine, znova zbližati z odtujenima hčerkama. George Clooney se pridruži tragikomičnim likom prejšnjih Paynovih filmov (Gospod Schmidt, Stranpota) kot povsem običajen in človeških napak poln družinski mož, ki se skuša prebiti skozi svet norosti, grenko-sladkih čustev in nepredvidljivih zapletov. Oskar za najboljši prirejeni scenarij in dva zlata globusa.
»Ena od odlik filma je gotovo spretnost, s katero scenarij in režija obvladata zmešnjavo likov in podzgodb, ki se v trenutku nemoči zgrnejo nad Matta; način, kako jih tesno zvežeta v koherentno celoto in na koncu razpleteta v nagajivo dvoumen finale. /…/ Paynu pa je vsekakor treba priznati veliko mero tenkočutnosti pri opazovanju medčloveških odnosov in zasledovanju mikroemocij, ki se pretakajo med množico njegovih likov, predvsem pa zares poseben talent, da z zelo subtilnimi sredstvi poišče komično prav v najbolj tragičnih trenutkih.«
– Špela Barlič, Pogledi
»Gledati film, ki je tako zrel, ganljiv, izviren in nepredvidljiv kot Potomci mi vrača vero v ameriški film, in ponovno utrjuje status Alexandra Payna kot enega najbolj nadarjenih pripovedovalcev zgodb. George Clooney, ki mu je režiser naklonil izjemno vlogo, se izkaže v najboljšem nastopu svoje kariere.«
– Leonard Maltin, IndieWire
»Razglasiti Alexandra Payna za zadnjega humanističnega filmskega ustvarjalca, ki danes deluje v Hollywoodu, se zdi nekoliko pretirano, vsekakor pa spada med ogrožene vrste: skromen ustvarjalec inteligentnih, zrelih filmov o povprečnih moških in ženskah, njihovih nemajhnih slabostih in drobnih zmagah. Eksotični primerek, ki tava po opustošeni pokrajini, nekoč naseljeni z osebki tipa Ernst Lubitsch, Leo McCarey in Billy Wilder. /…/ Že mogoče, da je to majhen film, a povedati ima veliko. Film z neobičajno širokim pogledom na svet.«
– Scott Foundas, Film Comment