Skrivnostna, vzvišena, ekspresionistična, napol sanjska, delno avtobiografska nezgodba o družini, ki živi sredi veličastne mehiške divjine. Nagrada za najboljšega režiserja v Cannesu.
Juan in Natalia sta par srednjega razreda, ki z majhnima otrokoma živi v veliki hiši v gorah, za katero skrbijo mojstri vprašljive morale, nastanjeni v hiši iz valovite pločevine v dolini. Na neki točki, morda še preden sta postala starša, sta Juan in Natalia odpotovala v evropski seks klub, kjer je Natalia pristala sredi velike orgije. Na neki drugi točki je Juan tako močno udaril svojega psa, da ga je pokončal. Vmes prisostvujemo družinskemu slavju in prizorom angleških šolarjev, ki igrajo ragbi. Prizori potekajo v asociativnem redu, brez konteksta, ki bi jih pomagal osmisliti, kot da bi gledali serijo naključno izbranih in v poljubnem vrstnem redu nanizanih domačih posnetkov.
»Celotna zamisel o ‘luči po temi’ me navdihuje na ravni intimne izkušnje, v smislu biti človek v Zahodnem svetu. Nekako vsi živimo v temi svojih vsakodnevnih frustracij. Uspe nam biti svobodni in neomadeževani, čeravno je morda naše življenje razburljivo. Vseeno upam, da bo za nami prišla luč in razsvetlila svet za naše otroke.« (Carlos Reygadas)
Carlos Reygadas
Rojen leta 1971 v Ciudadu de Mexicu. Po študiju mednarodnega prava v Mehiki in Londonu je leta 1998 opustil obetavno kariero odvetnika in kot nešolani igralec posnel štiri kratke filme. Že njegov prvi celovečerec Japonska je bil velika festivalska uspešnica. Za Post tenebras lux in Tiha svetloba je bil nagrajen kot najboljši režiser v Cannesu.
filmografija
2002 Japón (Japan/Japonska)
2005 Batalla en el cielo (Battle in Heaven/Bitka v nebesih)
2007 Stellet licht (Silent Light/Tiha svetloba)
2010 Revolución (omnibus)
2012 Post tenebras lux