Danes je blagajna odprta od 10:00 do 21:30 (za danes zaprto).

Polovična cena Demi-tarif

Isild Le Besco / Francija / 2003 / 63 min / francoščina

Mesto žensk: Polotok žensk

Režija, scenarij, kamera, montaža: Isild Le Besco, Igrajo Kolia Litscher, Lila Salet, Cindy David, Podnapisi slovenski, angleški

IMDb Uradna stran

 Dve sestri in brat – stari 7, 8 in 9 let – živijo sami v velemestu. Ker jih je mati zapustila, se preživljajo po svojih najboljših močeh, tako da kradejo, prosjačijo in žeparijo … Živijo tako, kot si življenje predstavljajo.

Neobdelana, groba, a občutljiva kamera Isild Le Besco beleži življenje, kot ga doživljajo protagonisti. To je brezkompromisen, radikalen filmski izraz. »Ko smo prvič videli Do zadnjega diha (À bout de soufflé), je bilo sporočilo približno tako: karkoli že je to, kar smo pravkar videli, zagotovo na filmskem platnu še nikoli nismo videli nič podobnega. Od tedaj sem lahko občudoval že številne sijajne, presunljive, inovativne filme, a vse do Polovične cene nisem nikoli ponovno začutil tistega fizičnega občutka svežine in skrajnosti.«
Chris Marker

demitarif.lefilm.free.fr

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

LIFFe / Kinobalon na LIFFu

Kdo je kdo? Vem är vem?

Linda Hambäck, Stina Wirsén

sobota, 23. 11. 2024 / 10:00 / Dvorana

Spoznajte prikupne živalske like švedske serije Kdo. Mali Medvedek, Mačka, Ptiček in Zajček so zdaj odrasli. So veliki, z dlakami pod pazduho in mobilnimi telefoni. Nekateri od njih imajo celo svoje otroke, ki odkrivajo svet po svoje. Raziskujte prisrčne zgodbe o velikih občutkih v vsakodnevnem dogajanju najmlajših.

Bojevita kraljica noči Bojevita kraljica noči

Matej Vranič

sobota, 23. 11. 2024 / 11:30 / Dvorana

Dinamična naravoslovno-raziskovalna zgodba o skrivnostnem življenju ene največjih evropskih sov – sove kozače.

LIFFe / Kralji in kraljice

Ustavljeni čas Hors du temps

Olivier Assayas

sobota, 23. 11. 2024 / 14:45 / Dvorana

Olivier Assayas se v najbolj osebnem filmu doslej, posnetem v hiši, kjer je preživljal otroštvo, skozi zgodbo dveh bratov, ki se med pandemijo zatečeta na francosko podeželje, spominja lastne preteklosti.