Na Dunaju je na delu okruten, versko blazen serijski morilec, ki zalezuje prostitutke. Özge je mlada turška priseljenka, ki se v mestu preživlja kot taksistka. Nekega dne je priča grozovitemu umoru in morilec je prepričan, da ga je videla.
Oskarjevec Stefan Ruzowitzky (Ponarejevalci) prenese prvine italijanskega gialla na ulice Dunaja in prevetri ustaljeno podobo filmov o serijskih morilcih z razburljivo, eksplozivno mešanico akcije in uganke.
»Režiser filmov Anatomie in Anatomie 2 se vrača z ostrim dunajskim trilerjem o še eni žilavi nekonvencionalni ženski v boju s psihopatom, ki je hkrati utelešenje mizogine privilegirane moškosti – toda trik je v tem, da sta oba lika muslimana /…/. Ključni trenutek nastopi, ko Özge spozna, da specifična oblika mučenja /…/ številnih žensk v različnih državah, izvira iz pasusa v koranu. ‘Morilec je torej musliman,’ se nemudoma odzove policist, ki preiskuje umore, Özge pa mu zabrusi: ‘Ne, psihopat je.’ Kontroverzna poteza za sicer precej klasičen film o serijskem morilcu. Toda hkrati je to film, ki podeli svoji turško-avstrijski junakinji in njeni ne vselej priljudni družini vso značajsko globino.«
– Kim Newman, The Kim Newman Web Site
»V napetem akcijskem trilerju avstrijskega oskarjevca Stefana Ruzowitzkyja versko fanatičen serijski morilec groteskno muči in mori muslimanske prostitutke. Premisa morda res zveni pogrošno in eksploatacijsko, toda Pekel podeli tem šokantnim giallo sestavinam sodoben izraz, saj minimizira voajeristično nasilje in v ospredje postavi elemente feminističnega maščevanja. Ta sijajno stilizirana in bliskovita vaja v hard-boiled kriminalnem filmu noir poseže visoko in preseže pričakovanja.«
– Stephen Dalton, The Hollywood Reporter