Danes je blagajna odprta od 10:00 do 21:15 (odprto še 02:44, tel: 01 239 22 17).
Animateka 2013

Partnerski festivali: Primanima Partnerski festivali: Primanima

razno

Festival PRIMANIMA je posvečen obetavnim ustvarjalcem animiranih filmov.
Sprejemamo samo študentske filme, filme z delavnic, diplomske filme in kratke animirane prvence. Kot se je izrazil član letošnje žirije, švedski stripar Max Andersson, imamo na Primanimi radi animirane filme, ki so »surovi in izvirni, ne pa tehnično dovršeni klišeji«.
V tej 70-minutni kompilaciji boste lahko zaslutili, kaj na današnji izjemno raznoliki mladi animacijski sceni prepoznavamo kot »surovo in izvirno«. Po eni strani so v izboru naslovi, ki se nam zdijo osupljivi po vizualni plati, po drugi strani ti kratki filmi bodisi izkoristijo zgoščenost in paraboličnost ter abstraktnost kot prednosti forme animiranega filma bodisi osebne zgodbe privzdignejo na bolj univerzalno in/ali nadrealno raven, ki se vam na koncu brez izjeme zazdi prepričljivejša in morda celo otipljivejša od resničnosti.

– Selektorica: Anna Ida Orosz, programska vodja festivala Primanima

Peron
Anna Ottlik (BKF – Budapesti Kommunikacios Főiskola), Madžarska/Hungary, 2013, HD, 1’53”

Amaterski mimik se trudi napraviti vtis na nergača na postaji podzemne železnice, ko se na vsem lepem vloge zamenjajo …

Moje tri babice (Három nagymamám volt)
Kati Glaser (BPAnim Holding Ltd.), Madžarska/Hungary, 2013, HD, 15’50”

Ženske se veliko naučijo od babic in te imajo lahko na vnuke prav toliko vpliva kot njihovi starši. Babica je temelj družine, velika organizatorka. Tudi te gospe so bile nekoč mlade, bile so otroci, najstnice, neveste, a njihovo mladostniško nepremišljenost zastirajo meglene sence preteklosti. Njihove nekdanje misli in dejanja so dodobra cenzurirani in so del družinske zakladnice mitov. Film govori o mojih treh babicah …

Sobota (Szombat)
Olivér Hegyi (MOME – Moholy-Nagy Műveszeti Egyetem), Madžarska/Hungary, 2012, HD, 0’57”

Trije običajni fantje skupaj preživljajo običajen sobotni dan v Budimpešti. Film je nastal na delavnici kot vaja v interpolaciji oblik.

Radovedna leta (A kíváncsiság kora)
Luca Tóth (Royal College of Art), Velika Britanija/UK, HD, 2013, 7’30”

Nadrealistična zgodba o odraščanju treh najstnikov, ki se s svojo neukročeno naravo soočijo na sanjski poti.

Pygmalion
Kati Egely (MoME – Moholy-Nagy Művészeti Egyetem), Madžarska/Hungary, 2011, HD, 1’00”

Enominutna animacija z risbo o moči vere, domišljije in želje.

Hogan
Peter Millard (Royal College of Art), Velika Britanija/UK, 2011, HD, 1’28”

Pozdravljen, Hulk Hogan, brez skrbi, na koncu bo vse v redu. Študentski film, ki je nastal na RCA v Londonu.

Nachschlag
Florian Maubach (Kunsthochschule Kassel), Nemčija/Germany, 2013, HD, 4’12”

Vitez, obkrožen z ničem, z ženo živi v mali hiški. Dan za dnem mora njun dom braniti pred napadi drugih vitezov. Za nagrado prejme ljubezen in krepak obed.

BALLPIT
Kyle Mowat (Sheridan College), Kanada/Canada, 2012, HD, 1’45”

Vsakdanji boj, da bi se uveljavil in si uredil življenje v neprijaznem in spremenljivem okolju.

Astigmatismo
Nicolaï Troshinsky (Nicolaï Troshinsky), Španija/Spain, 2013, HD, 4’

Deček izgubi očala, zato lahko ostro vidi samo po eno stvar naenkrat. Pozornost njegovega vida vzbudijo zvoki, ki ga obdajajo. Raziskati bo moral zamegljeni svet neznanih krajev in čudnih pojav.

Samo da smo kdaj skupaj
Ainslie Henderson (Edinburgh College of Art), Velika Britanija/UK, 2012, HD, 3’33”

Refleksivna rekonstrukcija trenutka, ki sem ga preživel z bratom in očetom.

Kostya
Anton Dyakov (School-Studio “SHAR”), Rusija/Russia, 2012, HD, 5’44”

Mrlič Kostya se dvigne iz groba in poda neznani in brez dvoma svetli prihodnosti naproti. Sledijo njegove dogodivščine v sodobnem velemestu.

Trije tedni v decembru (Tres Semanas em Dezembro)
Laura Goncalves (Arts University Bournemouth), Portugalska/Portugal, 2012, HD, 6’13”

Film je osebna zgodba, ki krepi družinske vezi; za podlago sem namreč uporabila svoje skice, za protagonista pa svojo družino. Film v dnevniškem formatu prikazuje situacije in dogodke, ki so del kulture in običajev v mojem domačem kraju Belmonte v božičnem času.

Drugačen pogled (A Different Perspective)
Chris O’Hara (Chris O’Hara), Irska/Ireland, 2012, HD, 1’55”

Obisk tuje oblike življenja na več načinov spremeni zorni kot.

Semafor (Semáforo)
Simon Wilches-Castro (University of Southern California), ZDA/USA, 2012, HD, 3’4″

V treh lučeh kolumbijskega semaforja se prekrasna cirkuška točka sprevrže v strašljivo parado čudaštva.

Natasha
Roman Klochkov (Cinnamon Entertainment), Belgija/Belgium, 2012, HD, 15’

Ruski medved Nicolaï emigrira v Evropo, da bi svoji ljubljeni (prelepi bivši ženi Natashi) dokazal, da ni zguba. Podnevi dela kot medved v živalskem vrtu, ob večerih pa se trudi pozabiti svoje težave z igranjem klavirja. Film o medvedu in ljubezni njegovega življenja.

Courtmétrg
La Mecanique du Plastique (Arts et Technologies de l’Image), Francija/France, 2012, HD, 1’

Kratki animirani film – štirje celovečerci v eni minuti.
Kolektiv štirih francoskih neodvisnih umetnikov, La Mécanique du Plastique, producira edinstvene, pogosto bizarne animirane filme, v katerih združujejo različne tehnike.

Klub Kinodvor

Postanite član in izkoristite naše ugodnosti! Članstvo poleg znižane cene vstopnic prinaša številne druge ugodnosti.

Aktualno

LIFFe / Panorama

Ravno obratno Volveréis

Jonás Trueba

četrtek, 21. 11. 2024 / 18:50 / Dvorana

Je popoln razhod mogoč? Dolgoletna partnerja se v duhoviti, klepetavi in ekscentrični neromantični komediji, postavljeni v režiserjev rojstni Madrid, odločita za ločitev – in priredita »ločitveno« zabavo.

Sestre v savni Savvusanna sõsarad

Anna Hints

četrtek, 21. 11. 2024 / 20:15 / Mala dvorana

V intimnem, globoko empatičnem dokumentarnem prvencu Anne Hints in varnem mraku tradicionalne dimne savne ženske delijo svoje najgloblje skrivnosti in najbolj osebne izkušnje. Evropska filmska nagrada za najboljši dokumentarec.

LIFFe / Panorama

Črni pes Gou zhen

Guan Hu

četrtek, 21. 11. 2024 / 21:15 / Dvorana

Poetična drama o nenavadnem prijateljstvu med nekdanjim kaznjencem in črnim potepuški psom osvetljuje družbeno aktualno tematiko Kitajcev, ki so zaradi industrijskega razvoja ostali prepuščeni samim sebi.