Danes je blagajna odprta od 09:00 do 21:20 (za danes zaprto).

Prostost La vida lliure

Marc Recha / Španija / 2017 / 90 min / katalonščina

Življenje brez Sare Amat La vida sense la Sara Amat

Laura Jou / Španija / 2019 / 74 min / podnapisi, katalonščina

Čutna zgodba o zadnjih dnevih poletja, polnih skrivnosti in nežnih trenutkov nepozabne ljubezni. Naj te film odpelje v skrivnosti prve ljubezni!

Adelino življenje La vie d'Adèle

Abdellatif Kechiche / Francija / 2013 / 180 min

Drzna pripoved o strastnem razmerju med občutljivo srednješolko in svobodomiselno študentko umetnosti je režiserju in glavnima igralkama prinesla zlato palmo na zadnjem festivalu v Cannesu. Reviji Cahiers du cinéma in Sight & Sound sta filmu dodelili tretje mesto na lestvici najboljših filmov preteklega leta.

Grajsko življenje La Vie de chateau

Jean-Paul Rappeneau, F 1966 / 1966

Francoski

Rožnato življenje La Vie en rose

Jean Faureu, F 1947 / 1947

Premiera francoskega filma

Pariško življenje La vie parisienne

Robert Siodmak / Francija / 1935

La violetera La violetera

Luis César Amadori, CS 1960 / 1960

španski

Prodajalka vijolic La violetera

Luis César Amadori, E/I 1959 / 1959

premiera španske glasbene melodrame (Ponovno odkupljena licenca!)

Človeški glas La voz humana

Pedro Almodóvar / Španija / 2020 / 30 min / angleščina

Pedro Almodóvar je svoj prvi film v angleškem jeziku svobodno priredil po istoimenski igri Jeana Cocteauja. Tridesetminutna monodrama s Tildo Swinton, posneta med lockdownom, je bila premierno prikazana na festivalu v Benetkah, kjer je igralka prejela nagrado za življenjsko delo.

Cona La zona

Rodrigo Plá / Španija, Mehika, Argentina / 2007 / 97 min / španščina

Labakan Labakan

Václav Krška, CS/BG 1957 / 1957

češko-bolgarski film

Rdeče ustnice Labbra rosse

Giuseppe Bennati, I/F 1960 / 1960

francosko-italijanski film

Molčeča usta Labbra serrate

Mario Mattoli, I 1942 / 1942

Ladovi doživljaji Lad: A Dog

Aram Avakian, Leslie H. Martinson, USA 1962 / 1962

Premiera ameriškega filma

Lady Bird Lady Bird

Greta Gerwig / ZDA / 2017 / 94 min / angleščina / 14+

Samostojni režijski prvenec igralke Grete Gerwig (Frances Ha, Maggie ima načrt) prinaša očarljivo oseben pogled na turbulenten odnos med materjo in najstniško hčerko, na pritiske odraščanja in resnični pomen tistega, čemur pravimo dom.

Lady Chatterley Lady Chatterley

Pascale Ferran / Belgija, Francija / 2006 / 168 min / francoščina

Ljubimec lady Chatterley Lady Chatterley's Lover

Just Jaeckin, GB/F/ZRN 1981 / 1981

angleško-francoska erotična melodrama

Lady Macbeth Lady Macbeth

William Oldroyd / Velika Britanija / 2016 / 89 min / angleščina

Drzni in sveži filmski prvenec uveljavljenega gledališkega režiserja je sodoben film noir, preoblečen v viktorijansko kostumsko dramo. Eno od odkritij torontskega filmskega festivala in velika senzacija festivalov v Rotterdamu in Sundanceu.

Lahko noč, gospodična Lahko noč, gospodična

Metod Pevec / Slovenija / 2011 / 97 min / slovenščina

Gospodična, ki je v filmu Pod njenim oknom iskala ljubezen, je dobila vse: moža, poklic, otroka … in se spet znašla na začetku. Zlata arena za režijo, fotografijo in glavno žensko vlogo na filmskem festivalu v Pulju.

Laila Laila

George Schnéevoigt, S/DK 1937 / 1937

Lakshmi in jaz Lakshmi and Me

Nishtha Jain / 2007 / 59 min / angleščina

Ko sem te videl Lamma shoftak

Annemarie Jacir / Palestina, Grčija, Združeni arabski emirati, Jordanija / 2012 / 93 min / angleščina, arabščina

Jordanija, 1967. Enajstletni Tarek in njegova mama pribežita v begunsko taborišče. Palestina ni daleč, vendar ostaja nedosegljiva, tako kot dečkov oče, za katerim se je v kaosu vojne izgubila vsaka sled. S težavami pri prilagajanju na življenje med tisočerimi šotori in barakami ter hrepeneč po združitvi z očetom se svobodoljubni Tarek odloči, da bo zapustil taborišče. Palestinski kandidat za oskarja leta 2013.

Lampedusa pozimi Lampedusa in Winter

Jakob Brossmann / 2015 / 93 min

Metem ko je Lampedusa, italijanski otoček, 110 kilometrov oddaljen od afriške obale, neprestano medijsko oblegan zaradi beguncev in tragičnih človeških nesreč v njeni bližini, se nihče v resnici ne ukvarja s tamkajšnjimi prebivalci, maloštevilno skupnostjo, ki je odrezana in največkrat pozabljena pri domovini in političnih odločevalcih. Brossmannov portret se seveda ne more izogniti neprestanim prihodom beguncev, čeprav so v ospredju domačini, predvsem ribiči, ki po nesreči pogorelega trajekta, edine vsakodnevne povezave s Sicilijo, ostanejo brez možnosti prodaje ulova. Pozivi županje k pomoči ne zaležejo, sledijo protesti in ogorčeni odzivi drugih prebivalcev, v mrzlih in vetrovnih zimskih mesecih se zdijo begunci prepuščeni sami sebi, saj imajo domačini dovolj lastnih preglavic; nemalokrat se enako kot begunci počutijo kakor žrtve istega ciničnega političnega sistema.

Banditi divjega zapada Land Beyond the Law

B. Reeves Eason, USA 1937 / 1937