Peščeni / Mr. Sand
Soetkin Verstegen (Soetkin Verstegen/The Animation Workshop)
Belgija, Danska, 2016, 8’15”
Zasanjan animirani dokumentarec o nevarnostih kinematografije v njenih začetkih. V ozadju je ves čas prisoten skrivnostni lik g. Peščenega. Resničnega ali izmišljenega.
Jo Goes Hunting: Careful
Alice Saey (Miyu Productions/De Nieuwe Oost)
Francija, Nizozemska, 2020, 3’58”
Na zemljevidu čarobnega planeta brez mej drobna bitja trgajo, krtačijo, tkejo, lovijo in zbirajo elemente iz naravnega okolja, da preživijo kot skupnost. Ko svoje najdbe zlorabijo za olepševanje videza posameznika, pa se to temeljno ravnovesje poruši v kaos.
Hammam
Florence Miailhe (Paris Plage Production)
Francija, 1991, 35 mm, 8’30”
Dekleti, ki prvič obiščeta hamam, nas vodita skozi labirint parnih kopeli, prh in vodnjakov.
Prva nedelja v avgustu / Au premier dimanche d’août / A Summer Night Rendez-Vous
Florence Miailhe (Les Films de l’Arelquine)
Francija, 2000, 35 mm, 11’00”
Na poletni ples pridejo prav vsi vaščani. Glasba igra od mraka do zore, slišijo se rock, tango, počasni plesi in valčki. Noč razkrije različne pare, mlade in stare, sveže zaljubljene, sramežljive, pivce in rogovileže, pa tudi krike otrok.
Average Hapiness
Maja Gehrig (Langfilm)
Švica, 2019, 7’02”
Med predstavitvijo v PowerPointu se statistični grafi začnejo osvobajati iz prisilnih jopičev svojih koordinat in začne se popotovanje v čutni svet statistike. Tortni grafikoni se topijo, puščični prikazi se zvijajo, razsevni grafikoni, palični prikazi in borzne krivulje se združijo do skupnega vrhunca.
Obrušena strast / Amourette / Lust to Dust
Maja Gehrig (Swiss Effects)
Švica, 2009, 35 mm, 5’20”
Leseni lutki seksata na smirkovem papirju. Zaradi stalne menjave položajev postajata vse bolj obrušeni. Njuna strast se preliva med prerivanjem in ljubezensko igro, dokler se ljubezenski akt ne sprevrže v bitko s časom.
Jutro, jezero in večer v Annecyiju / Morning, Lake and Evening in Annecy
Črt Škodlar (Triglav film)
Jugoslavija (Slovenija), 1965, 35 mm, 8’00”
Poskus, da vizualna ekspresija pričara in omogoči doživljanje glasbe.