Mizar Pepe izdela lutko in jo poimenuje Ostržek. V številnih dogodivščinah si lutka nakoplje precejšnje preglavice, a k sreči mu vila z modrimi lasmi, ki jo spremljajo Vran, Sova in govoreči Hrošč, pomaga, da se vragolije srečno razpletejo. Ostržek se nato znajde na Otoku igrač in se spremeni v osla. Po pogumnem pobegu konča v trebuhu morskega psa, od koder naposled reši Pepeta – ko je na morju iskal Ostržka, je namreč tudi njega pojedel morski pes.
»O tem projektu sem razmišljal več kot deset let. Zgodba je aktualna in jo je mogoče povedati na toliko načinov, da bi lahko trajala deset ur.«
– Enzo D’Alò
»Da sem vdihnil življenje Ostržkovemu domišljijskemu svetu, sem združil realizem gričev, geometrijo Toskane (linije, ki se med seboj križajo) in takratno podeželsko življenje z uporabo sodobnih, subtilnih in svežih barv. Nisem se hotel preveč oddaljiti od mladih generacij. Poglobil sem se v naše korenine ter pokrajine in se omejil na pojmovanje prostora in grafizem italijanske slikarske tradicije. Tako bodo lahko gledalci v filmu odkrili Giottove slike, slike Bl. Janeza iz Fiesole, slike krajinarjev iz 19. stoletja, pa tudi De Chiricove metafizične slike ter slike umetnika poparta Davida Hockneyja.«
– Lorenzo Mattotti