V atmosferskem psihotrilerju Opazovana se Julia, nekdanja igralka, ki jo igra Maika Monroe, zvezdnica kultnega Zla za petami, z možem (Karl Glusman), napol Romunom, iz New Yorka preseli v Bukarešto, kjer se potem počuti kot Scarlett Johansson v filmu Zgubljeno s prevodom – kot totalna outsiderka. In ker njen mož dela, je ves čas sama – kot Mia Farrow v Rosemaryjinem otroku. Njena izoliranost vzbuja nelagodje. A vendar ima občutek, da ni sama – da jo nekdo opazuje, gleda, zasleduje, zalezuje, objektivira. Povsod – doma, na ulicah, v trgovini, v kinu. Vse bolj je negotova in živčna. In tesnobna in panična. »Tu ne morem misliti! Ne morem dihati! Zdi se mi, da izgubljam glavo!« Praznine, ki jo obdajajo, so polne senc. Vsak njen korak je tveganje – spogledovanje z mrakom, nevarnostjo, katastrofo. Skoraj začne ponovno kaditi. Še toliko bolj, ker se izkaže, da Bukarešto terorizira serijski morilec – specialist za ženske, ki jim nihče ne verjame, da jih nekdo opazuje in zalezuje. Tudi Juliji, ki ima občutek, da doživlja svojo verzijo Dvoriščnega okna (okno njenega stanovanja je res epsko, ukrojeno za voajerstvo), a tudi svojo verzijo Kratkega filma o ljubezni, nihče ne verjame – niti njen sterilni mož ne. »Morda le bulji v žensko, ki bulji vanj.« Opazovana je film o permanentni grozi, ki vsak dan obdaja in brutalizira ženske, in invazivnem okolju, ki jih nenehno pokroviteljsko infantilizira. »Nehaj govoriti z mano, kot da sem jebeni otrok,« dahne svojemu možu.
– Marcel Štefančič, jr.