iz prve roke
»Predstavljajte si, da ste ženska, poročena z moškim, ki ste ga nekoč ljubili. Spominjate se dni, ko ste se zaljubili vanj. Spominjate se, kako prijazen je bil, kako nežen in ljubeč. Pogrešate ga, saj je danes povsem drugačen. Med človekom, kakršen je zdaj, in tistim, ki ste ga prvič spoznali in mu dali svoje srce, je velika razlika … Zdaj pa si zamislite, da bi tisti moški, moški iz tistih prvih let ljubezni, odprl vrata, vstopil v vašo hišo in sédel poleg ‘sebe’ – poleg vašega moža, kakršen je danes. Predstavljajte si, kako vam gleda v oči in vam s tistim pogledom govori, da vas še vedno ljubi. /…/ Odštevanje pripoveduje zgodbo o neskladju med človekom, kakršen je vaš ljubimec v resnici, ter tistim, ki živi v vaših predstavah in ga še ni spremenilo, ga še ni popačilo minevanje časa. Govori o življenju v sodobnem Teheranu; mestu, ki tudi mene trga na dvoje in me sili, da postanem sovražen do samega sebe.«
– Mani Haghighi
kritike
»V temle iranskem trilerju, brezhibni študiji oprezanja, zasledovanja, zalezovanja, sumničenja in suspenza, boste videli, kako Farzaneh, sicer teheranska šoferska inštruktorica, v grozi ugotovi, da ima njen mož Jalal dvojnika, ki je poročen z njeno dvojnico. Nič, rekel bom le to: film glejte do zadnje slike, do zadnjega kadra, do zadnje replike – do zadnjega tvista. ZELO ZA«
– Marcel Štefančič, jr., Mladina