Dvaindvajsetletna Muzi se odpravi domov v Hangčou na praznovanje kitajskega novega leta. Tu se ponovno pogrezne v vloge hčerke, polsestre in partnerke. Ko pa nekoč pospremi svojo sestro v šolo, spozna lastnika lokalnega bara. Ta karizmatični moški v njej prebudi spomine na starega prijatelja, ki je izginil brez sledu. Sočasno v mesto nenapovedano pripotuje Muzijin fant. Med pohajkovanjem po mestu, ki se zdi tako domače in hkrati tuje, Muzi išče svoj kotiček pod soncem.
»Vse doživljamo skozi Muzijine oči. Prehaja skozi življenje različnih ljudi, s katerimi jo povezuje določeno razmerje, vendar je od njih tudi v nekem smislu odtujena. Na nikogar se ne zanaša, tudi drugi se ne zanašajo nanjo kot vzvod njihovega življenja. Ta realnost mi je znana z vso svojo živostjo. V razmerju igraš neko vlogo – hčerke, dekleta, ob srečanju z novo simpatijo – vendar navsezadnje življenje ljudi teče svoj tok neodvisno od tebe.« (Zheng Lu Xinyuan)
Zheng Lu Xinyuan
Leta 2017 je Šoli filmskih umetnosti USC v Los Angelesu magistrirala iz filmske produkcije. Po vrsti kratkih filmov je Oblak v njeni sobi njen celovečerni prvenec, ki ji je prinesel glavno nagrado na festivalu v Rotterdamu.