kritike
»Celo v svojem trenutnem tempu dveh celovečercev na leto Hong Sang-soo še vedno uspe presenetiti. V režiserjevem dvaintridesetem filmu se morda res pojavijo številni obrazi iz njegove stalne igralske zasedbe /…/, ne manjkajo niti dobro znani prizori z umetniki ob jedači in pijači, v katerih raziskuje zapletenost medčloveških odnosov (pogrešamo le ponovitve, ki jih najdemo v toliko njegovih filmih), toda korejski auteur zna svoje gledalce na navdušujoč način ujeti nepripravljene. Svoje filme krmari v nenavadne smeri, pri tem pa jih potresa s trenutki lepote, ki postanejo skoraj transcendentni.«
– Thomas Flew, Sight and Sound
»Ob reki je najbolj svež in priljuden Hongov film v zadnjem času. To je v svojem bistvu poklon ustvarjalnemu procesu, še posebej pa umetnikom, ki pri iskanju idej in skupinskem delu sledijo svojim impulzom. Prizori gledaliških vaj spomnijo na Jacquesa Rivetta, in ti trenutki so obarvani z neobičajno vedrino in medsebojnim zaupanjem. To je film o umetniškem ustvarjanju, ki se počuti dobro v sedanjem trenutku: delo sámo je namreč lahko ravno toliko – če ne celo bolj – izpolnjujoče kot posredovanje umetnine občinstvu. /…/ Hong je v letih potrpežljivega izpopolnjevanja povsem nepomembnim besednim izmenjavam vdahnil glasbeni značaj: tišina je tu – tako kot pri jazzu – enako pomembna kot zvok.«
– David Jenkins, Little White Lies
»Hong Sang-soojeva umetnost se še vedno ni prav nič spremenila, razen v tistem, v čemer se je.«
– Guy Lodge, Variety