Ko sem se pogledala navzdol
Slovenija, 2017, barvni, 14′
režija Branko Potočan
scenarij Branko Potočan, Nina Bučuk, Lucija Adamič
fotografija Darko Herič
glasba Dead Tongues
montaža Nina Bučuk
scenografija Lea Štefančič
producenta Jani Sever, Nina Jeglič
produkcija Sever&Sever
Film nas popelje skozi delovni dan protagonistk, tovarniških delavk. Njihovo osnovno orodje za delo je telo, pripravljeno za izvajanje težkih fizičnih del. Vsak dan znova se odvija ista zgodba; isti obrazi, isti prostori in isto delo. Vse to jih utesnjuje in iščejo rešilno bilko, izhod, pobeg. Podajo se v neznano, plešejo, plavajo in lebdijo v zraku.
Ona mežika, cvetje drhti
Slovenija, 2017, barvni, 10’
režija Niko Novak, Matevž Jerman
fotografija Andraž Jerič
zvok Miha Erman
maska Lija Ivančič
producent Miha Černec
produkcija Tramal films
igra Liza Marija Grašič
Pet sekund,
pet sekund je dovolj,
da se odločiš,
ali boš problem,
ali boš rešitev!
The Box / Celica
Slovenija, 2017, barvni, 12′
avtor Dušan Kastelic
glasba in zvok Mateja Starič
produkcija Bugbrain Inštitut
koprodukcija RTV Slovenija
glasovi Mateja Starič, Dušan Kastelic
Življenje v celici je dolgočasno in turobno – dokler nekega dne sredi prostora ne vzklije majhen deček! Otrok je drugačen od drugih prebivalcev celice. V nasprotju s ploskoglavimi bitji je namreč živahen in radoveden. Ko odrašča, gre ploskoglavim sosedom čedalje bolj na živce. In potem jim nekoč dobesedno zraste čez glavo …
Fountain
Slovenija, 2017, barvni, 15′
režija in scenarij Goran Vojnović
fotografija Marko Brdar
montaža Ivor Ivezić
scenografija Marco Juratovec
producent Boštjan Ikovic
produkcija Arsmedia
igrajo Francesco Borchi, Bojan Emeršič, Moamer Kasumović, Jernej Šugman
Letos mineva 100 let, odkar je Marcel Duchamp razstavil svoje znamenito delo Fountain – v osnovi nič drugega kot pisoar. Original velja za izgubljenega, replike pa so bile predmet mnogih afer, saj so na razstavah po svetovnih muzejih ljudje poskušali delu nasilno vračati osnovni namen. Ob 100-letnici se pojavlja vprašanje: Kaj če ga je nekdo vrnil nazaj v stranišče – je potem še umetniško delo?