Marty Jackitansky, začasno zaposlen v pisarni za izdajo hipotečnih posojil, si je odločen izboriti tisto, kar mu pripada, s prevarami in krajo korporacij. Najprej namerava okrasti kar lastno firmo, kar pove tudi Dereku, edinemu prijatelju na delu. A napetost in stres, ki si ju s tem naprti, začneta vse bolj vplivati nanj. Postane ujetnik lastnih sumničenj, zaradi česar se zateče v Derekovo klet. Toda v enem izmed napadov tesnobe začne groziti tudi Dereku, zato pobegne v Detroit, mesto, ki so ga v njegovih očeh korporacije izžele tako kot vse iz tistih nevidnih 99 odstotkov ameriške družbe.
»Ne želim si toliko, da bi gledalci navijali za protagonista, ampak ga preprosto razumeli in se celo poistovetili z njegovim vedenjem. /…/ Kot moj prejšnji film Ape tudi ta prikazuje diegetski svet. Izvirno napisane filmske glasbe ni, je pa veliko dobre glasbe. Ni komedija, je pa smešen. Ni grozljivka, vendar zna biti strašljiv. Odvzel sem vsakršno možnost blišča. Gledalci morajo vedeti, da pripoveduje resnico, čeprav ne prihaja iz ust glavnega junaka.« (Joel Potrykus)
Joel Potrykus
Že v srednji šoli je začel snemati kratke filme (super osmička). Pozneje, spodbujen z zgodnjimi deli Jima Jarmuscha in Davida Lyncha, se je lotil tudi bolj ambicioznih projektov, kot je »živalska trilogija«, ki se začne s kratkim Coyote, nadaljuje s celovečernim prvencem Ape (nagrada za prvenec v Locarnu), Mrhovinar pa je njen sklepni del. V delih prepleta žanrski šund in slogovne postopke avtorskega filma.
filmografija
1999 The Ludivico Treatment (kratki)
1999 Peter Knows Kelly’s the Cool One (kratki)
1999 Birthday Boy (kratki)
2001 Mice & Milk (kratki dokumentarni)
2007 Gordon (kratki)
2010 Coyote (kratki)
2012 Ape
2014 Buzzard (Mrhovinar)