Četrti režiserski podvig Georgea Clooneyja je napet politični triler, ki ga poganjajo ostri in iskrivi dialogi, trpek humor ter vrhunska igralska zasedba z Ryanom Goslingom na čelu. Priredba gledališke igre o ambicijah, zvestobi, izdajstvu in maščevanju v ozadju ameriške volilne kampanje si je prislužila nominacijo za oskarja za najboljši scenarij po literarni predlogi.
kritike
»Vse to, kar ste videli v slovenski predvolilni/povolilni kampanji, lahko zdaj vidite tudi v Marčevih idah /…/ ZELO ZA.«
– Marcel Štefančič jr., Mladina
»Film je dobrodošla vrnitev priljubljenega ameriškega igralca in režiserja k politično angažiranemu filmu. /…/ Marčeve ide nadaljujejo Clooneyjevo raziskovanje ameriške medijsko pogojene družbe, le da se tokrat od sveta novinarstva iz filma Lahko noč in srečno (2005) obrne k svetu politike. /…/ Film preiskuje machiavellijevske zarote in neetične dogovore, ki jih vsiljuje realpolitika, in z umestitvijo v demokratski tabor nedvoumno razodeva razočaranje, ki je sledilo velikim upom ob izvolitvi Baracka Obame za predsednika. Estetsko sofisticiran in dovršen, z brezhibno igro Ryana Goslinga, Georgea Clooneyja, Philipa Seymoura Hoffmana and Evan Rachel Wood.«
– Guido Bonsaver, Sight & Sound
»Vedežu, ki je Julija Cezarja posvaril, naj se ‘varuje marčevih id’, se ni niti sanjalo. Od leta 44 pr. n. št. /…/ so politični boji postali le še bolj umazani. /…/ Prebliske človečnosti Clooney še vidi, a njegov film, ki gledalca ves čas drži v napetosti, je najbolj oster v trenutkih, ko razkriva kaos, ki sledi, ko se izgubi idealov pridruži izguba sramu. Če to ni aktualno.«
– Peter Travers, Rolling Stone
»Četrti celovečerec, ki ga je režiral George Clooney /…/ in njegov najboljši doslej. Režiser razvrsti dogodke tako na gosto in tako spretno, da male ‘aha’ vzporednice med liki in resničnimi politiki niso prava draž filma – so le vaba za gledalce. Kar se Clooney dejansko nameni prikazati, in v tem tudi uspe, je trpko in ubijalsko strupeno ozračje sodobne politike. /…/ To je zgodba s pomembnim moralnim sporočilom, prodorna žalostinka, in triler idej, hiter kot strela.«
– Owen Gleiberman, Entertainment Weekly
»Clooney ima oko za dobro zgodbo. Tudi tokrat /…/ je modro izbral.«
– Claudia Puig, USA Today