Anglija, 1941. Najstniški sestri Thomasina in Martha od očeta podedujeta in usposobita napravo, ki lahko prestreza radijske in televizijske novice iz prihodnosti. Na videz nedolžno eksperimentiranje s časovnim strojem, ki ga poimenujeta LOLA, se sprva zdi zabavno, še posebej ker lahko z njegovo pomočjo odkrivata razvoj rock in punk glasbe, še preden gibanji sploh nastaneta. Toda z zaostrovanjem političnih razmer, ki naznanjajo drugo svetovno vojno, se odločita časovni stroj uporabiti kot orožje, ki bi vojaški obveščevalni službi z zbiranjem in posredovanjem informacij pomagalo preprečiti neizogibne grozote, ki jih prinaša pohod nacizma. Medtem ko je Thomasina še vedno zgolj navdušena nad iznajdbo, se Martha, obetavna filmarka, ki vse skupaj dokumentira s svojo 16-mm kamero, začne zavedati – tudi pogubnih – posledic njene moči …
»Vznemirljivo je bilo iskanje metode za drugačno, nedramsko pripoved zgodbe. Zamislil sem si delo, v katerem bi lik sam kuriral film. Želel sem posneti zgodovinski film v tehniki najdenih posnetkov. Všeč mi je bila zamisel sester zunaj njunega lastnega časa. Všeč mi je bila tudi zamisel o potovanju skozi čas, vendar nekoliko drugačni različici, saj LOLA ni časovni stroj.« (Andrew Legge)